اقتصادی

جزئیات دریافت طرح تسهیلاتی تداوم مهر بانک مهر ایران با کارمزد ۴%

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آن دسته از افرادی که تمايل به استفاده از تسهيلات اين بانک را دارند اما در حال حاضر قادر به ايجاد ميانگين لازم جهت برخورداري از تسهيلات نيستند، اين امكان را فراهم نموده است تا با واريز مبالغ مستمر حسب انتخاب خود براي مدت مشخص، از تسهيلات آتي اين بانک بهره مند شوند!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، افرادی که از تسهیلات بانک مهر ایران استفاده نموده اند و حداقل ۲ سال از بازپرداخت اقساط تسهيلات فعلي ايشان باقي مانده است و همچنین دانشجویانی که حداقل ۲ سال از زمان تحصیلشان باقي مانده است و تمايل دارند پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه به موجب واريز مستمر ماهيانه به ميزان حداقل ۲۴ مرحله، از تسهيلات بانک پس از فارغ التحصيلي بهره مند شوند می توانند از طرح تسهیلاتی تداوم مهر بانک مهر ایران برخوردار شوند.

طرح تسهیلاتی تداوم مهر بانک مهر ایران چه مزایایی دارد؟

  • اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه از زمان افتتاح حساب و واریز ۲۴ مرحله مبلغ انتخابي جهت واريز مستمر ماهيانه،
  • امکان پس انداز مبالغ خرد تا ۶۰ ماه و استفاده از تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت انتخابی مدنظر حداقل معادل تعداد ماه های واريزي و متناسب با ميانگين ايجادي،
  • امکان برداشت کل مبلغ اندوخته در سپرده پس انداز بلافاصله پس از دریافت تسهیلات مربوطه،
  • امکان بهره مندی از ۱۰% ضریب بیشتر در مقايسه با تسهيلات امتيازي بانک.

نحوه شرکت در طرح تسهیلاتی تداوم مهر بانک مهر ایران

متقاضیان و مشتریان دارنده حساب پس انداز/جاری مي توانند با شرکت در اين طرح، سپرده مرتبط را افتتاح نموده و مدت زمان واريز و مبلغ مدنظر خود را انتخاب و سپس نسبت به واريز مبالغ مستمر ماهيانه خود اقدام نمايند. در پايان مدت زمان انتخابي، از تسهيلات مشمول تا سقف فردي ۲۰۰ ميليون ريال با کارمزد ۴ % بهره مند شوند.

مراحل و شرایط اعطای تسهیلات تداوم مهر بانک مهر ایران

در این طرح هر یک از افراد حائز شرایط افتتاح حساب، مي توانند با پس انداز مبلغ مستمر ماهيانه به مدت حداقل ۲۴ ماه، نسبت به افزايش اندوخته خود اقدام نموده و از تسهيلات طرح تداوم بهره مند گردند.

ضوابط اعطای تسهیلات تسهیلات تداوم مهر بانک مهر ایران

  • پرداخت تسهیلات و اخذ تضامین مطابق با بخشنامه های جاري بانک مي باشد.
  • حداقل مدت بازپرداخت ۲۴ماه و سقف مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه می باشد.
  • سقف فردی تسهیلات قابل پرداخت : تا ۲۰۰ میليون ريال با کارمزد ۴ %
  • سقف مبلغ حق عضویت انتحابی ماهانه : ۱۰ میليون ريال
مثال

مشتری بانک متقاضی شرکت در طرح تداوم مهر بانک، می تواند با واريز مبلغ مستمر ماهيانه ۲۲۳.۰۰۰ تومان به مدت ۲۴ ماه ، مي تواند پس از اتمام واريز مبالغ مستمر ماهيانه ،از ۱۰ميليون تومان تسهيلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۴ ماهه با كارمزد ۴% استفاده نمايد.

مشتری بانک که در حال حاضر دارای وام فعال به میزان ۲۰ميليون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه مي باشد و متقاضي شرکت در طرح تداوم مهر بانك است، در صورت واريز مبلغ مستمر ماهيانه ۴۱۱.۰۰۰ تومان به مدت ۳۶ ماه به همراه اقساط تسهيلات فعلي، مي تواند پس از اتمام واريز مبالغ مستمر ماهيانه و تسويه تسهيلات قبلي، از ۲۰ميليون تومان تسهيلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۴۸ ماهه با كارمزد ۴% بهره مند شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا