فرهنگی و هنری

پیش بینی تحلیف جو بایدن و کاملا هریس در کارتون سیمپسون ها صحت دارد؟

در این مطلب از تیتریک آنلاین، توضیحاتی درباره پیش بینی تحلیف جو بایدن و کاملا هریس در کارتون سیمپسون ها در سال 2019 میلادی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. انیماتور و کارگردان کارتون سیمپسون ها تصاویر جدیدی را منتشر کرده است که ادعا می ‌شود شکست دونالد ترامپ و پیروزی جو بایدن را پیش بینی کرده است!

به نقل از ایندیپندنت، یکی از خالقان انیمیشن سریالی سیمپسون ها، ویدئویی را به اشتراک گذاشته است که در آن به نظر می ‌رسد این انیمیشن جنجالی انتخاب جو بایدن و کاملا هریس را پیش بینی کرده است.

جو بایدن و کاملا هریس در روز‌های اخیر (۲۰ ژانویه) به عنوان رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور آمریکا جایگزین دونالد ترامپ و مایک پنس شدند.

لازم به بیان است سیمپسون ‌ها (The Simpsons) مجموعه تلویزیونی پویانمایی آمریکایی ساخته مت گرینیگ است که برای شبکه رسانه ‌ای فاکس ساخته می شود. این مجموعه تلویزیونی در حال حاضر بسیار جنجال به پا کرده‌ است! این سری نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده سیمپسون‌ ها است که از هومر، مارج، بارت، لیسا و مگَی تشکیل شده است. این مجموعه فیلم در شهر ساختگی اِسپرینگ ‌فیلد اجرا می‌ شود که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتارهای انسانی را به تصویر می ‌کشد…

از آغاز پخش مستقل این مجموعه در ۱۷ دسامبر سال ۱۹۸۹ میلادی تا دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، ۶۲۷ قسمت این پویانمایی پخش شده که در حال حاضر فصل ۳۱ آن در حال پخش است. سیمپسون‌ ها بلندترین مجموعه تلویزیونی کمدی موقعیت است. این مجموعه در سال ۲۰۰۹ میلادی با گذراندن مجموعه دود اسلحه به طولانی ‌ترین مجموعه آمریکایی تبدیل شده ‌است!

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا