اجتماعی

توزیع ۳۰۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از ۳۰۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان با کمک خیران و گروه‌های جهادی در قالب نهضت مومنانه توزیع شده است.

سردار سرتیپ دوم “پاسدار محسن کریمی” روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در شهرستان محلات افزود: جاری شدن تفکر و روحیه جهادی یکی از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی است و در طول این سال‌ها با استقبال زیادی از سوی مردم به ویژه جوانان مواجه شده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه‌های قوی شدن در گام دوم انقلاب اسلامی روحیه بسیجی و جهادی است که با توجه به عملکرد درخشان گروه‌های جهادی در این راستا نقش به سزایی دارند.
سردار سرتیپ دوم کریمی گفت: یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در راستای رزمایش جهاد امید آفرینی و مشارکت حداکثری به مردم خدمت صادقانه ارائه می دهند و در این مدت در امید آفرینی و ایجاد نشاط انقلابی موفق عمل کرده اند.
فرمانده سپاه ناحیه محلات افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و این یک رسالت و وظیفه مهم برای بسیج به شمار می رود.
سرهنگ پاسدار “حسین رضایی” بیان کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام شهرستان محلات، اقدامات در سطح های محلی و شهرستانی انجام می شود.
وی ادامه داد: در راستای رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری بیش از ۸۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: در راستای کاهش آسیب‌های کرونا بسیج و سپاه این شهرستان بیش از ۲۳ هزار بسته معیشتی، ۲ هزار کارت هدیه، ۳۰۰ تبلت دانش آموزی و ۵۰ هزار وعده غذای گرم در این شهرستان توزیع شده است.
سرهنگ پاسدار رضایی بیان کرد: بیش از ۵۲ سری جهیزیه شامل کالای ایرانی به منظور کمک به تسهیل ازدواج جوانان در محلات توزیع شد.
وی گلباران گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با فعالان گل و گیاه محلات، آغاز عملیات اجرایی المان یادمان شهید گمنام نیم ور، رزمایش کمک مومنانه، اهدای پنج سری جهیزیه، افتتاح مسکن نیازمندان و نشست های بصیرتی با حضور اقشار مردم از جمله برنامه های دهه کرامت در محلات بیان کرد.

۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ فقره کمک هرینه پنج میلیون ریالی به آسیب دیدگان کرونا در شهرستان محلات در راستای نهضت کمک مومنانه نیز با حضور فرمانده  سپاه اهدا شد.
محلات در جنوب استان مرکزی است و ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا