اقتصادی

نماینده محلات: خواسته اصلی ما متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از سازمان تأمین اجتماعی بابت اقدام درست، دقیق و به موقع برای افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تشکر می‌کنم و امیدوارم این اقدام تکمیل شود و به جایی برسیم که بازنشستگان دغدغه معیشت نداشته باشند.

به گزارش تیتر یک آنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی اظهار داشت: خواسته اصلی ما متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است تا حقوق بازنشستگان با افراد شاغل و همچنین حقوق بازنشستگان دستگاه‌های مختلف و صندوق‌های بازنشستگی مختلف متناسب سازی شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از بازنشستگان با مشکلات مالی مواجه هستند، گفت: بازنشستگان کرامت دارند و هزینه زندگی و درمان بازنشستگان از دوران اشتغال بیشتر است بنابراین سازمان تأمین اجتماعی باید از تمامی امکانات و ظرفیت موجود برای افزایش حقوق، بهبود معیشت و ارتقاء خدمات به این عزیزان استفاده کند.

سلیمی مصوبه مجلس شورای اسلامی برای پرداخت 89 هزار میلیارد تومان از دیون دولت به تأمین اجتماعی را نشان دهنده دغدغه نمایندگان نسبت به وضعیت بیمه شدگان و بازنشستگان دانست و اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی نیز با توجه به آمادگی که از قبل ایجاد کرده است افزایش 39 درصدی حقوق بازنشستگان را از ابتدای سال انجام داد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا