اجتماعیاقتصادیحمل و نقلگزارشویژه

آغاز ساخت شناور یدک کش هدایت کشتی با فرمان وزیر صمت

آغاز ساخت شناور یدک کش هدایت کشتی با فرمان وزیر صمت، وزیر صمت با حضور در مجتمع ایزایکو دستور عملیاتی ساخت سه فروند شناور از جمله یدک کش شش هزار اسب بخار هدایت کشتی را صادر کرد.
به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، در بازدید وزیر صمت ارائه مجتمع کشتی‌سازی ایزایکو که حسین صاحبی و جمعی از مدیران هدایت کشتی نیز حضور داشتند آغاز ساخت سه شناور از جمله شناور یدک کش asdشش هزار اسب بخار شرکت هدایت کشتی عملیاتی شد.
گفتنی است است یدک کش مذکور، ۳۰۰ تن وزن و ۳۲ متر طول و ۱۱ متر عرض خواهد داشت که انتظار می‌رود مدت زمان ساخت آن ۱۸ ماه به طول انجامد.
همچنین در این بازدید، طرح کارخانه فولاد نورد دریایی و طرح بیواتانول کرمانشاه، طرح تولید کابل های دریایی  توسط وزیر صمت کلنگ زنی  و از آمبولانس دریایی و شناور تفریحی گنجر رونمایی شد.
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو گفت: شناور گردشگری گنجر نیز با ظرفیت ۳۰۰ تن به طول ۳۸ و عرض ۱۲ متر امروز وارد چرخه خدمات رسانی به مردم شد.

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در مراسم آغاز ساخت سه فروند یدک کش در بندرعباس گفت: این شناور‌ها در بازه‌های زمانی ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه ساخته می‌شوند. وزیر صمت همچنین از سکو‌های نفتی و گازی در دست ساخت در مجتمع ایزوایکو بازید کرد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا