اجتماعی

سجاد عبادی همسر آزاده نامداری چه کاره است؟

سجاد عبادی ، متولد سال ۱۳۶۰ شمسی و فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی و همسر آزاده نامداری ، مجری و تهیه‌ کننده تلویزیون است! سجاد تنها پسر خانواده است و فقط یک خواهر دارد. سجاد عبادی فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است. وی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی (غیردولتی) مهرالبرز است، همان دانشگاهی که پدرش قائم مقام آن است!

آزاده نامداری با اجرا در برنامه تازه‌ ها در سیمای خانواده به شهرت رسید. او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس کرمانشاه آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. آزاده نامداری در سال ۱۳۸۴ شمسی به عنوان مجری بخش تازه ‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ شمسی به اجرای خود در تازه‌ ها پایان داد

او سال ۱۳۹۱ شمسی را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجرای هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت! ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد. پس از نُه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد. آزاده نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید. او در مصاحبه با مجله زندگی ایده آل در سال ۱۳۹۴ شمسی گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌ شان چادر بر سر می ‌کرده ‌اند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 2 میانگین: 2.5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا