اجتماعیفرهنگی و هنریویژه

پویش توزیع ۸۸۸۸ جلد کتاب در مناطق محروم

مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان تهران اظهار داشت: به همت کانون خدمت رضوی شهر تهران ۸۸۸۸ جلد کتاب در مناطق محروم توزیع می شود.

مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان تهران اظهار داشت: به همت کانون خدمت رضوی شهر تهران ۸۸۸۸ جلد کتاب در مناطق محروم توزیع می شود.

به گزارش آستان نیوز ازتهران، نخستین هم اندیشی کانون های خدمت رضوی مناطق ۲۲ گانه شهرستان تهران با دستور کار نمایشگاه کتاب و دهه کرامت برگزار شد.
در این جلسه که با حضور محسن نایبی معاون استاندار تهران برگزار شد، احمد صادقی مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان تهران ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود در مناطق برای هر چه با شکوه برگزار شدن دهه کرامت اظهار داشت: نهادها و سازمان هایی در کشور در این دهه مبارک نقش دارند و برنامه های مختلف و متعددی در سطح کشور برگزار می شود که مجموعه کانون های خدمت رضوی می تواند در تمامی این مراسمات تاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد: در جشن سالروز ولادت امام رضا(ع) حضور میلیونی ارادتمندان و دوستداران این امام همام را از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان شاهد هستیم و قطعا خادمیاران در این برنامه نقش بسزایی دارند .
صادقی به برپایی چایخانه رضوی در اقصی نقاط شهر تهران اشاره کرد و افزود: تبرکی های رضوی (نمک و نبات) هم در میان مردم توزیع خواهد شد.
وی به برپایی نمایشگاه کتاب هم اشاره کردو گفت: کار مشترکی بین نمایشگاه کتاب و کانون خدمت رضوی شهرستان تهران برگزار خواهد شد و ۸۸۸۸ جلد کتاب توسط این‌کانون در مناطق محروم توزیع شود.
انتهای پیام/۰۲/۱۲
#روابط_عمومی_کانون_های_خدمت_رضوی_استان_تهران

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا