اقتصادی

قیمت کراس اوور سایپا اطلس چقدر است؟

سایپا در سال آینده دو خودرو کراس اوور را روانه بازار خواهد کرد. آریا و اطلس دو کراس اوور این شرکت هستند. در این راستا گمانه زنی هایی در خصوص قیمت خودرو اطلس صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین؛ خودرو سایپا اطلس به عنوان یک کراس اوور کوچکتر از آریا و در سگمنت B به بازار خواهد آمد. خودرو سایپا یکی از زیر مجموعه های خانواده کوییک است و احتمالا با موتور کوییک یا موتور خودرو شاهین عرضه خواهد شد.

البته قابل ذکر است که خودرو سایپا اطلس با ظاهر و طراحی داخلی و امکانات متفاوتی از خودروهایی مانند کوییک R پلاس یا کوییک S به بازار می آید.

در خصوص قیمت خودرو اطلس گمانه زنی هایی که تاکنون مطرح شده این است که قیمت اطلس سایپا حداکثر 15 درصد بیشتر از قیمت کارخانه خودرو کوییک S باشد.

به این ترتیب انتظار می رود که با در نظر گرفتن قیمت کنونی کارخانه کوییک S، قیمت خودرو اطلس در کارخانه حدود 145 میلیون تومان باشد. البته قیمت گذاری این خودرو در بازه قیمتی سال آینده و تصمیم شورای رقابت برای قیمت خودروها مربوط می شود. همچنین معمولا 13 درصد نیز به قیمت خام اعلام شده از سوی شورای رقابت بابت هزینه های جانبی تا تحویل خودرو اضافه می شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا