فرهنگی و هنری

آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان کیست؟ + عکس

به گزارش تیتر یک آنلاین، آرمان درویش بازیگر توانا و مطرح سینما برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی در نقش البرز در سریال ملکه گدایان در کنار باران کوثری و بازیگران سرشناس این مجموعه بازی کرده است. آرمان درویش بازیگر با استعداد سریال «ملکه گدایان»، در مصاحبه با «کافه آپارات» درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: من کارگردانی و ادبیات نمایشی خواندم، ولی هر دو را نیمه کاره رها کردم. در زمان دانشجویی یک فیلمنامه می‌نوشتم که از دکترمحمدهادی کریمی مشاوره گرفتم.

آقای کریمی تاکید داشتند که بازیگر شوم و همینطور شهاب حسینی که بعدها به واسطه دکتر کریمی با او آشنا و دوست شدم. شهاب چند وقت بعد، مرا برای بازی در فیلم «چهارشنبه» معرفی کرد و شاید اگر او نبود نمی‌ توانستم به راحتی جلوی دوربین بروم. شهاب حکم برادر بزرگ را برایم دارد و خیلی در مسیر بازیگری به من کمک کرد. بازیگر فیلم‌های «چهارشنبه» و «کمدی انسانی» می‌ گوید تا کنون در فیلم‌ های متعددی بازی کرده، اما بیشتر آنها هنوز اکران نشده‌ اند: در سینما فقط چند فیلم از من اکران شده است؛ در حالیکه اغلب آنها هنوز دیده نشده‌اند. فیلم‌ هایی مثل «خورشید نیمه شب»، «لابی»، «پشت دیوار سکوت»، «مقیمان ناکجا»، «بازی‌ های مردانه»، «لایه‌ های دروغ» (محصول مشترک ایران و فنلاند) به همراه یک فیلم دیگر که با محمدعلی سجادی کار کرده‌ ام.

این بازیگر جوان تاکید کرد: قبل از اینکه بازیگر شوم دو هفته در کارگاه بازیگری امین تارخ شرکت کردم و وقتی بچه‌ ها در آنجا فیلم‌ های مهم جهان را مثال می‌ زدند من تقریبا همه آنها را دیده بودم. من از ۱۳ سالگی بیشتر فیلم‌ های مهم جهان را دنبال می‌ کردم و از همان زمان ناخودآگاه سطح سلیقه سینمایی‌ ام هم بالا رفت. درویش با اشاره به اینکه فیلمبرداری سریال ۳۰ قسمتی «ملکه گدایان» تا خرداد و تیرماه سال آینده طول می‌ کشد، درباره نقش البرز توضیح داد: فکر می‌کنم ارتباط مردم با نقش البرز از قسمت سوم به بعد شکل گرفت. البرز شخصیتی است که بازیگر به راحتی می‌ توانست اغراق شده و گل درشت بازی کند اما من سعی کردم به سمت این مدل بازی نروم.

بازیگری که بازیگر بودن را دوست ندارد

آرمان درویش پیشتر در مصاحبه‌ای گفته بود که نگاه من فیلم‌ سازی است. کسانی که از بیرون می‌ بینند فکر می‌ کنند که من صرفا آمده‌ ام تا بازیگری کنم. در حالی‌ که این‌ گونه نیست بازیگری برای من راهی است برای ورود به سینمای حرفه‌ ای و اینکه بتوانم در نهایت به‌ عنوان فیلم‌ ساز فعالیت داشته باشم. او مشغول به ساختن فیلم کوتاه خود است که هنوز نام برای آن ندارد.

حالا آرمان درویش با بازی در سریال ملکه گدایان برای تماشاگران چهره و نام آشناتر شده است. او در این سریال کنار بازیگران مشهوری هم چون باران کوثری، رویا نونهالی، سولماز غنی، پانته‌آ بهرام، الهام کردا بازی می‌ کند. شیمی‌ دانی که ساکن آلمان است. قرار است در ترکیه با نامزدش ازدواج کند. که به خاطر پدرش مجبور به برگشت به ایران می شود و حالا هیچ کسی او را نمی‌ شناسد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا