فرهنگی و هنری

امتناع هنرپیشه اسکاری از بازی در کنار «کوین اسپیسی»

«ونسا ردگِرِیو» بازیگر برجسته سینما که گفته می شد قرار است در جدیدترین پروژه شوهرش فرانکو نرو بازی کند، بعد از آنکه نام اسپیسی به گروه بازیگران فیلم اضافه شد، خودش را از این پروژه کنار کشید.

امتناع هنرپیشه اسکاری از بازی در کنار «کوین اسپیسی»

به گزارش  خبرگزاری  به نقل از گاردین، ونسا ردگریو بازیگر برجسته سینما که گفته می شد قرار است در جدیدترین پروژه شوهرش فرانکو نرو بازی کند، بعد از آنکه نام اسپیسی به گروه بازیگران فیلم اضافه شد، خودش را از این پروژه کنار کشید.

هنرپیشه اسکاری از بازی در کنار «کوین اسپیسی»

علی رغم گزارش های قبلی مبنی بر پیوستن «ونسا ردگِرِیو» به این پروژه سینمایی، وی در کنار کوین اسپیسی در فیلم جدید بازی نخواهد کرد.

در بیانیه آمده است: نام «ونسا ردگِرِیو» در خبرهای اخیر مربوط به انتخاب بازیگران فیلم آتی «The Man Who Drew God»(مردی که خدا را نقاشی کرد) گنجانده شده است. در حالی که در مورد احتمال پیوستن وی به بازیگران بحث هایی مطرح شده که او در فیلم ظاهر نخواهد شد.

اعلامیه این پروژه که قرار است اولین اجرای «کِوین اسپیسی» از زمان متهم شدن او به سوء رفتار جنسی و اخراج از سریال «خانه پوشالی» باشد، با واکنش گسترده مواجه شده است.

در این بیانیه آمده است هنرپیشه برنده جایزه اسکار فیلم «جولیا» در مورد این فیلم توضیح بیشتری نخواهد داد.

اوایل همین هفته، «لوئیس نرو»، تهیه کننده فیلم گفت این ادعاها جای نگرانی ندارد. وی به هفته نامه «اینترتِینمنت ویکلی» گفت: در ایتالیا، ما جزئیات ماجرای رسوایی اخلاقی «کِوین اسپیسی» را نمی دانیم، بنابراین درباره آنچه نمی دانیم صحبت نمی‌کنیم. من نمی‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم. من فقط می‌دانم که کِوین اسپیسی بازیگر بزرگی است. این نگرانی من بود و نه چیزی بیش از این.

«Deadline» تأیید کرد که «فرانکو نرو» هنوز در این پروژه حضور دارد. نرو به «ABC News» گفت: من بسیار خوشحالم که کِوین موافقت کرده که در فیلم من بازی کند. من او را یک هنرپیشه بزرگ می دانم و نمی توانم صبر کنم تا تولید فیلم شروع شود.

کِوین اِسپِیسی هنرپیشه تئاتر، تلویزیون و سینما، کارگردان فیلم، تهیه‌کننده فیلم، فیلم‌نامه‌نویس و خواننده آمریکایی است.

وی حرفه خود را به عنوان هنرپیشه تئاتر در دهه ۱۹۸۰ (میلادی) آغاز کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد. در دهه ۱۹۹۰ (میلادی) هنرپیشگی وی توجه و تحسین فراوان منتقدان را برانگیخت و برای بازی در فیلم مظنونین همیشگی برندهٔ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای فیلم زیبایی آمریکایی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. از دیگر نقش‌های برجستهٔ می‌توان به محرمانه لس آنجلس، بچه راننده، هفت، شنا با کوسه‌ها، به دیگری نیکی کن، مذاکره‌کننده و کی-پکس اشاره کرد. در تئاتر برادوی، اسپیسی جایزه تونی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک نمایش را برای بازی در گمشده در یانکرز به دست آورد. او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ کارگردان هنری تئاتر اولد ویک لندن بوده‌ است. از سال ۲۰۱۳ وی در سریال درام سیاسی «خانه پوشالی» محصول شبکه نت‌فلیکس بازی می‌کند که برایش جایزه گلدن گلوب بهترین هنرپیشه مرد سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزه امی بهترین هنرپیشه نقش اول مرد در یک سریال درام را به همراه داشته‌است.

در اکتبر ۲۰۱۷، آنتونی رپ ادعا کرد کوین اسپیسی در سال ۱۹۸۶ (میلادی) هنگامی که رپ ۱۴ سال داشت، در حالت مستی قصد تعرض جنسی به او را داشته‌ است. در پاسخ به این اتهامات، اسپیسی عنوان کرد که چنین اتفاقی را به‌خاطر نمی‌آورد و اگر اتفاقی که رپ می‌گوید رخ داده، صادقانه از او عذرخواهی می‌کند. اتهامات مشابهی نیز توسط گوینده اخبار، هیثر اونرو و روبرت کاوازوس بین سال‌های ۱۹۹۶ (میلادی) تا ۲۰۱۳ (میلادی) مطرح شده‌است.

با توجه به اتهامات مطرح شده، شبکه نت‌فلیکس ساخت ادامه مجموعهٔ تلویزیونی خانه پوشالی را متوقف کرد. فصل ششم به‌عنوان آخرین فصل این مجموعه اعلام و پخش آن در سال ۲۰۱۸ پایان یافت. هرچند که در ۱۸ جولای ۲۰۱۹ از اتهامات وارده تبرئه شد اما هشت تن از دست‌اندرکاران این مجموعه نیز اسپیسی را به سوءرفتار جنسی متهم کردند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا