فرهنگی و هنری

«روزهای آبی» روایت مهاجرت معکوس به روستا است/بازگشت به ریشه ها

ویدا جوان: بازیگر سریال «روزهای آبی» گفت: این سریال مخاطبان را تشویق می کند تا کمی به سبک زندگی سنتی و روستایی و دور بودن از هیاهو و تنش های زندگی شهری رو بیاورند.

ویدا جوان: «روزهای آبی» روایت مهاجرت معکوس به روستا است/بازگشت به ریشه ها

ویدا جوان بازیگر سریال «روزهای آبی» در گفت وگو با خبرنگار ر خبرگزاری  و در رابطه با نقش خود در این سریال گفت: من نقش دختری به نام ساره را بازی می کنم که هر چند از یک خانواده ثروتمند است اما به خاطر اتفاقاتی مجبور می شود نزد خاله اش در روستا برود؛ روستایی که زادگاه مادرش است.

وی ادامه داد: من خودم بازی در روستا را بسیار دوست داشتم و می توان گفت تجربه ای متفاوت و شیرین را گذراندم. فکر می کنم که شرایط آب و هوایی، معماری و حال و هوا و ساده زیستی محیط‌های روستایی، برای مخاطبان هم جذاب و دوست‌داشتنی باشد.

این هنرمند سینما و تلویزیون افزود: البته شاید بخاطر وجود سریال های متنوع نتوان پیش‌بینی کرد که مخاطب تا چه حد با این کار ارتباط برقرار کند، البته من از همان روز اول پخش سریال روزهای آبی بازخوردهای مثبت زیادی دیدم؛ مثلا کسانی با من تماس گرفتند که حتی انتظار نداشتم روزهای آبی را دیده باشند.

جوان ادامه داد: هر چند ممکن است مخاطبان شبکه پنج با توجه به اینکه این شبکه بیشتر به شبکه تهران معروف است، نسبت به مخاطبان شبکه‌های ملی تلویزیون کمتر باشند، اما طیف وسیعی از جامعه سریال روزهای آبی را می‌بینند و این برای من بسیار خوشحال کننده است.

بازیگر نقش ساره در سریال روز‌های آبی خاطرنشان کرد: ساره تصمیم داشته پس از ازدواج با بردیا به آلمان مهاجرت کند، اما حالا مجبور به زندگی در روستای زادگاه مادری است؛ روستایی در کشور خودمان با طبیعت بکر و زیبا! در واقع حالا دارد یک نوع مهاجرت معکوس را تجربه می کند، مهاجرتی که نه تنها غربت در آن راه ندارد، بلکه به نوعی بازگشت به اصل و ریشه خودش است. در حقیقت روزهای آبی مخاطبان را تشویق می کند تا کمی به سبک زندگی سنتی و روستایی و دور بودن از هیاهو و تنش های زندگی شهری رو بیاورند.

وی ادامه داد: شخصیت ساره را دوست داشتم و جالب این است که بسیاری از اتفاقاتی که برای شخص من می افتاد، با حال و هوای لحظات مختلف نقش ساره همخوانی داشت و این برایم بسیار جذاب بود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا