فرهنگی و هنری

ساعت دقیق پخش مراسم شب قدر 21 رمضان 1400 از شبکه های صدا و سیما + نام سخنران و مداح

شبکه یک سیما در شب بیست و یکم ماه رمضان، سخنرانی مراسم حرم علی ابن موسی الرضا (ع) را با حضور حجت الاسلام و المسلمین رفیعی پخش می کند. آقایان شجاع و قانع هم به ذکر دعا و مداحی می‌پردازند.

شبکه دو سیما مراسم شب بیست و یکم را با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی و دعاخوانی عباس حیدرزاده از حرم حضرت معصومه (س) را پخش می‌کند.

شبکه سه سیما مراسم احیاء لیالی قدر را از حسینیه همدانی‌ها ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی شیخ حسین انصاریان و قرائت دعای جوشن کبیر از امام زاده قاضی الصابر علیه السلام با نوای حاج میثم مطیعی پخش می‌کند.

شبکه چهار سیما مراسم احیاء در شب بیست و یکم را با قرائت دعای محمدرضا غلامرضا زاده و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری از مسجد مقدس جمکران روی آنتن می‌برد.

برنامه‌های شب بیست و یکم ماه رمضان و شب شهادت حضرت علی (ع)
برنامه‌های شب بیست و یکم ماه رمضان و شب شهادت حضرت علی (ع)

شبکه پنج سیما مراسم شب بیست و یکم را با قرائت دعای حاج احمد زین العابدین فرد، حسن شالبافان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری پخش می‌کند.

برنامه شبکه افق در شب بیست و یکم از مصلی امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعدی پخش می‌شود. قرائت دعا درشب‌های قدر با نوای سعیدیان، سبحانی و قربانعلی و مداحی حاج احمد واعظی انجام خواهد شد.

در شبکه آموزش سخنران مراسم در شب بیست و یکم حجت الاسلام و المسلمین هاشمیان خواهد بود و سادات رضوی در شب شهادت امیرالمومنین علیه السلام به ذکر دعا و مناجات می‌پردازد.

شبکه قرآن و معارف سیما هم در شب بیست و یکم از امامزاده صالح (ع) با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی میهمان خانه عزاداران است.

برنامه‌های شب بیست و سوم ماه رمضان

در شبکه یک سیما در شب بیست و سوم حجت الاسلام و المسلمین عالی از مشهد مقدس سخنران خواهد بود و آقایان برادران و جعفر ملائکه مداحی خواهند کرد.

شبکه دو مراسم شب بیست و سوم را با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرباقری و قرائت دعای حسن شالبافان و سیدعلی حسین نژاد از حرم حضرت معصومه (س) پخش می‌کند.

شبکه سوم سیما مراسم احیاء لیالی قدر را از حسینیه همدانی‌ها ساعت ۲۳:۲۰ با سخنرانی شیخ حسین انصاریان و قرائت دعای جوشن کبیر را از امام زاده قاضی الصابر علیه السلام توسط حاج میثم مطیعی پخش می‌کند.

شبکه چهار سیما در مراسم شب بیست و سوم قرائت دعای جوشن کبیر با نوای عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی از مسجد مقدس جمکران را روی آنتن می‌برد.

در شبکه پنج سیما مراسم شب بیست و سوم با قرائت جوشن کبیر توسط حاج احمد زین العابدین فرد، مجتبی محمدبیگی، مداحی علی فراهانی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی پخش می‌شود.

در شبکه افق مراسم شب بیست و سوم از امامزاده صالح (علیه السلام) پخش می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد سخنران مراسم احیای این شب خواهند بود. قرائت دعا با نوای سعیدیان، سبحانی و قربانعلی و مداحی حاج احمد واعظی انجام خواهد شد.

شبکه آموزش سیما مراسم بیست و سوم را از حرم امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان پخش می‌کند. مداحان احمد خلف زاده و مهدی منصوری هم به ذکر دعا و مناجات می‌پردازند.

شبکه قرآن و معارف سیما در شب بیست و سوم نیز مراسم احیاء را از مصلی امام خمینی (رحمت الله علیه) پخش می‌کند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 2 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا