فرهنگی و هنری

واکنش دوبلورهای قدیمی به درگذشت همکار جوانشان با کرونا

تیتر  یک آنلاین – چندتن از دوبلورها و هنرمندان پیشکسوت عرصه صدا درگذشت دوبلور جوانی که کرونا باعث مرگش شد را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، شیرین بهرامی ـ دوبلور ـ پنجشنبه ـ هفتم مرداد ماه ـ بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

تورج نصر نوشت: «خبرهای تلخ و بد پی در پی می‌آیند. و جوانی دیگر در اثر ابتلاء به کرونا درگذشت. عجب دورانی شده! روحت شاد همکار گرامی! تسلیت می‌گویم خدمت خانواده بزرگوار ایشان و همکاران گرامی.»

علی همت مومیوند هم به درگذشت شیرین بهرامی واکنش نشان داد و نوشت: «با کمال تأسف همکار جوانمان خانم شیرین بهرامی بر اثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا درگذشت. تسلیت می‌گویم به همکاران و خانواده دغدارشان.»

شوکت حجت نیز برای همکار از دست رفته‌اش نوشت: «روزگار غریبیست؛ دیروز یکی از همکاران نازنینم خانم شیرین برامی به خاطر این ویروس هوشمند پرواز کرد و جامعه دوبلاژایران دوباره غمگین شد.»

این دوبلور که به جای تصویر مرحومه شیرین بهرامی عکس یک گل را منتشر کرده است، در توضیح این انتخاب نوشت: چون اعتقاد دارم وقتی هر چیزی را که عکسش را در دنیای مجازی پخش می‌کنی، کائنات از آن بیشتر برایت می‌فرستد و من نمی‌خواهم دیگر عکسی از عزیزانم در رابطه به این موضوع ببینم، بجای عکس این عزیز شاخه گلی تقدیم خانواده محترم ایشان می‌کنم و برای همه عزیزانم آرزوی سلامتی دارم. به امید روزهای خوش و نور و آگاهی برای همه.»

مریم شیرزاد و اردشیر منظم از دیگر از گویندگان باسابقه کشور نیز با انتشار پیامی در فضای مجازی درگذشت شیرین بهرامی را تسلیت گفتند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا