اقتصادیویژه

آخرین اخبار از قطعی برق پاساژ علاءالدین

تیتر یک آنلاین – سخنگوی صنعت برق از وصل شدن برق پاساژ علاءالدین بعد از قطعی ۲ ساعته خبر داد. برق این پاساژ به دلیل عدم رعایت مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف، امروز برای ساعاتی قطع شده بود که اعتراض کسبه را به دنبال داشت.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی، صنعت برق کشور گفت: ساعاتی پیش برق پاساژ علاءالدین تهران به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف قطع شد و دقایقی پیش برق این پاساژ وارد مدار شد.

او ادامه داد: مشترکان تجاری نیز که دارای تفاهم‌نامه همکاری هستند باید از تمامی ظرفیت مولدهای خود طبق تفاهم‌نامه‌های تنظیم شده استفاده کنند.

رجبی مشهدی تصریح کرد: همچنین تمامی مشترکان تجاری و اداری پایتخت موظفند از استفاده از برق به منظور روشنایی‌هایی تزئینی و غیرضروری نمای ساختمان خودداری کنند. به طور کلی باید دمای مصرفی روی عدد توصیه شده به عنوان مثال ۲۵ درجه باشد و از روشنایی‌های بی‌مورد جلوگیری کنند تا دچار خاموشی نشوند.

رجبی مشهدی بیان کرد: در حال حاضر مصرف بیش از حد وسایل سرمایشی باعث قطع برق این پاساژ اعلام شده است.

گفتنی است؛ طبق اطلاعات دریافتی برق چندی مجتمع تجاری در تهران به علت مصرف بیش از حد قطع شده بود که پاساژ علاءالدین یکی از این پاساژها بود (باشگاه خبرنگاران جوان).

 

اعتراض کسبه

پیش از ظهر امروز، قطع چند ساعته برق پاساژ علاالدین تهران، موجب اعتراض کسبه این مجتمع و تجمع آنها در خیابان جمهوری شد.

یک مقام مسئول در شرکت توزیع برق تهران نیز به مهر گفته است: برق این مجتمع امروز برای ساعاتی به‌دلیل عدم رعایت مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف، قطع شده بود که در حال حاضر وصل شده است.

وی تصریح کرد: عدم رعایت بخشنامه‌های ابلاغی توسط مجتمع‌های تجاری منجر به ایجاد فشار مضاعف به شبکه برق و افزایش احتمال خاموشی برای مصارف خانگی می‌شود. به همین دلیل مجتمع‌های تجاری مکلف هستند بخشنامه‌های ابلاغی در مورد الگوی مصرف را رعایت کنند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا