اقتصادیگزارش

طلای جهانی تغییر مسیر داد

قیمت طلا امروز سه‌شنبه (۷ می) پس از آن که داده‌های اقتصادی اخیر شرط‌بندی‌ها مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در اواخر سال جاری را تقویت کرد، افزایش یافت.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۳۲۷ دلار و ۱۱ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۳۳۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.

معامله گران طبق ابزار CME’s FedWatch با احتمال ۶۴ درصد کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر قیمت‌گذاری می‌کنند. نرخ‌های پایین‌تر جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

داده‌های روز جمعه نشان داد که رشد شغل در ایالات‌متحده بیش از حد انتظار در آوریل کاهش یافته است، در حالی که افزایش دستمزد سالانه برای اولین‌بار در سه سال اخیر به زیر چهار درصد رسیده است. جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، روز دوشنبه گفت که در نقطه‌ای نامشخص، بانک مرکزی ایالات‌متحده هدف نرخ بهره خود را کاهش خواهد داد.

بر اساس گزارش رویترز، اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد دارایی‌های آن ۰.۲۱ درصد افزایش یافت و از ۸۳۰.۴۷ تن در روز جمعه به ۸۳۲.۱۹ تن در روز دوشنبه رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۴ دلار، پلاتین با ۰.۵ درصد افزایش به ۹۵۸ دلار و ۹۰ سنت و پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۹۸۱دلار و ۳۴ سنت رسید.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا