اجتماعی

قیمت تور جزیره قشم در نوروز 1400 چقدر است؟ + بررسی قیمت ها

جزیره قشم در نوروز آب و هوایی شبیه به کیش اما کمی بهاری ‌تر دارد! ممکن است در ایام نوروز، ناگهان شاهد بارش باران در جزیره باشید! قشم را می ‌توان به عنوان موزه طبیعی، تاریخی و فرهنگی معرفی کرد که دست ساخته خود طبیعت و زمان می ‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، بهترین زمان برای مسافرت به قشم و تور قشم، اواخر زمستان و ابتدای بهار می‌ باشد. حتی در زمستان‌ هم آفتاب کمی شدید است و در صورت رفتن به تور قشم حتما از کرم ضدآفتاب و کلاه استفاده نمایید! جزیره قشم، جاذبه ‌های خاص خود را دارد. ضمن اینکه بسیاری از افراد صرفا برای خرید به قشم سفر می ‌کنند. از این رو قیمت تور قشم هم در ایام نوروز افزایش قابل توجهی دارد. اما اگر بخواهید یک تور شبیه به کیش، با هزینه‌ ای کمتر را تجربه کنید، تور نوروز 1400 قشم گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

جزیره قشماین جزیره به‌ عنوان بزرگ ترین جزیره ایران و خلیج ‌فارس در تنگه هرمز قرار دارد. قشم یکی از مقاصد پر‌طرفدار در ایران می‌ باشد چرا که این جزیره جز معدود جزایری می ‌باشد که وسعت آن از 23 کشور جهان بیشتر می ‌باشد، به طور مثال جزیره قشم از کشورهایی هم چون بحرین یا قطر 5.5 برابر بزرگ ‌تر می ‌باشد! لازم به ذکر است قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس به شمار می ‌رود.

اگر قشم را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردید از مکان ‌هایی همچون غارهای تاریخی خربس، دره ستارگان، منطقه گردشگری شیب دراز، جنگل حرا، قلعه پرتغالی ها، دره چاه ‌کوه، دره تندیس ‌ها، غارنمکدان، جزایر ناز، هرمز و … بازدید کنید.

در جزیره قشم شما می ‌توانید اقامتگاه‌ های بوم گردی را برای محل اقامت انتخاب کنید و یا اگر می ‌خواهید می ‌توانید در هتل ‌های 3 ستاره تا  5 ستاره مدرن اقامت داشته باشید. معمولا مسافران قشم یا از طریق راه هوایی و یا از طریق راه زمینی که به وسیله قطار خود را  به بندرعباس می ‌رسانند و بعد از آن سفر دریایی را تا جزیره تجربه می ‌کنند، به قشم سفر می ‌کنند.

اما در بررسی قیمت ها لازم به بیان است قیمت تورهای جزیره قشم در نوروز 1400 ، کمی متفاوت است! تورهای قشم در نوروز 1400 به صورت هوایی و زمینی با قطار برگزار می شود. همچنین تورهای قشم عید با پروتکل های بهداشتی اجرا می شوند. همچنین درباره قیمت ها بایستی گفت تور قشم نوروز ویژه تحویل سال 1400 (دو شب) از 2,260,000 تومان آغاز می شود. و همچنین تور قشم نوروز – نیمه اول از 2,520,000 تومان و تور قشم نوروز – نیمه دوم از 2,570,000 تومان و … آغاز می شود.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا