سیاسیویژه

رئیسی قایل به مذاکره و ادامه برجام است

تیتریک آنلاین – رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان رئیسی گفت: رئیسی قایل به مذاکره و ادامه برجام بوده ولی نه به عنوان موضوع اصلی کشور بلکه به عنوان مساله حاشیه ای که نباید مسایل مملکتی به آن گره بخورد.

سردار علیرضا افشار، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز، ادامه داد: مذاکره ای که با قاطعیت و قدرت از منافع جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی انجام شود مورد قبول بوده و اگر این ۲ ویژگی مدنظر باشد برجام یا هر مذاکره دیگر بین المللی و قانونی می تواند در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآوری کرد: رئیسی در چارچوب سیاست های نظام و آنچه در سیاست های خارجی پیش بینی شده عمل خواهد کرد و بر دیپلماسی عمومی تاکید دارد.

 

خیزش عمومی اقبال از «رئیسی» آغاز مبارکی برای تشکیل دولت مردمی است

رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان حجت الاسلام رئیسی گفت: خیزش و حرکت عمومی برای اقبال از حضور رِئیسی در انتخابات ریاست جمهوری آغاز مبارکی برای تشکیل دولت مردمی وی با رویکرد مردمی است.

وی افزود: حجت الاسلام رئیسی دارای ستاد انتخاباتی نبوده و ستادهای مردمی وی را تشکل های خودجوش مردمی با اتکا به منابع، توانمندی ها، امکانات و شرایط محیطی اداره می کنند.

وی با بیان اینکه حضور رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری موجب امید و نشاط در عرصه سیاسی کشور شد، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری از مظاهر مردم سالاری دینی در کشور بوده و مهمتر از منابع مادی کشور، سرمایه انسانی و حمایت مردم از نظام است و امید مردم به آینده و اعتماد آن ها به نظام ۲ شاخص اصلی این سرمایه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه حضور رئیسی در عرصه انتخابات این ۲ شاخص را تقویت کرد، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا یک دولت با اقتدار لازم برای حل مشکلات کشور، کارآمدی برای پیشبرد اهداف نظام و برخورد قاطع با استکبار برای جلوگیری از به خطر افتادن منافع جمهوری اسلامی انتخاب شود.

افشار، با اشاره به وجود برخی اختلاف نظرها در بین جناح ها، جریان ها و حتی اصولگرایان ادامه داد: این اختلاف نظرها نباید بهانه ای برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی و خدشه وارد شدن به اتحاد، همدلی و یکپارچگی در جامعه باشد.

 

رئیسی می خواهد جلوی تولید فساد را بگیرد

وی با تاکید بر اینکه برنامه های حجت الاسلام رئیسی منطبق با تمام خواسته های مردم است، یادآوری کرد: مردم از فساد در دستگاه های اداری ناراحت هستند و وقتی دستگاه قضا با مفاسد و افراد متخلف برخورد می کند، دشمن و رسانه های خارجی به جای تجلیل از قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با این متخلفان آن را بهانه ای برای سیاه نمایی و سرکوب کردن نظام قرار می دهند.

وی گفت: رئیسی در دستگاه قضایی با شاخه های فساد برخورد کرد و می خواهد به دولت بیاید تا با ریشه های فساد برخورد کند و جلوی تولید فساد را بگیرد.

سردار افشار، افزود: مهمترین حرکت دولت آینده، خشکاندن ریشه فساد در جامعه است چراکه هر چقدر نیروهای کارآمد و توانمند و برنامه های خوب در دستور کار دولت باشد تا فساد ریشه کن نشود هیچ برنامه ای به هدف نمی رسد.

وی با بیان اینکهه رئیسی برای تعیین کابینه و مدیران شاخص ها و رویکرد خاصی دارد، اظهار داشت: شاه بیت و محور اصلی دولت آینده استفاده از افراد سالم، پاکدست، کارآمد، توانمند و متخصص است و کابینه و تیم همراه وی بسیار تعیین کننده در اداره کشور است.

رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان رئیسی با بیان اینکه در دستگاه قضایی با معلول و در دولت با ریشه و علت برخورد می شود، گفت: اگر در دولت و نهادهای حاکمیتی تولید پرونده نشود دستگاه قضایی بیکار می شود و به جرایم عمومی اتکا می کند.

سردار افشار، ادامه داد: برای اینکه پرونده های سنگین اختلاس و فساد لطمه به روحیه مردم نزند باید در دستگاه اجرایی سلامت ایجاد شود چراکه بالای ۹۹ درصد سرنوشت امور اجرایی کشور در دولت و توسط رییس جمهوری انجام می شود.

 

رئیسی در بین نامزدهای ریاست جمهوری متخصص ترین و آشناترین فرد به دستگاه های دولتی است

رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان رئیسی گفت: وی در بین نامزدهای کنونی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، متخصص ترین و آشناترین فرد به ادارات و دستگاه های دولتی است.

سردار افشار، افزود: با توجه به اینکه وی ۱۰ سال به عنوان رییس سازمان بازرسی کل کشور فعالیت داشت بر ادارات و دستگاه های دولتی تخصص و اشرافیت کامل دارد و این سازمان تمام ادارات و دستگاه های دولتی را زیر ذره‌بین دارد و وی در مدت تصدی خود در این سازمان با تمام مسایل دستگاه های دولتی آشنا است.

وی با اشاره به پشتوانه تخصصی و اشراف رئیسی، یادآوری کرد: با توجه به این پشتوانه و تخصص، وی با تصدی مدیریت اجرایی آستان قدس رضوی به عنوان یک دولت کوچک توفیق زیادی در بخش اقتصادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی این آستان به دست آورد.

رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان رئیسی گفت: وی حساسیت ویژه ای به شعار سال به عنوان یک سیاست راهبردی و کلان دارد و حمایت از تولید را در میدان عمل نشان داده است.

 

رئیسی مانند امام راحل و سردار سلیمانی مرد میدان عمل است

سردار افشار، با بیان اینکه مدیریت میدانی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا و فرماندهان شهید است، ادامه داد: آن ها مرد میدان بودند و در صحنه عمل با آشنایی با مشکلات راهکار برای رفع آن ها ارایه می کردند.

وی امام راحل را الگو و اسوه مدیریت میدانی دانست و اظهار داشت: امام راحل در وسط بحبوحه انقلاب از پاریس به کشور آمدند و با حضور در بین مردم توانستند نهضت را به پیروزی برسانند.

وی گفت: رییسی در این مدت با حضور در تمام استان های کشور از نزدیک با مسایل آشنا شده و یکی پس از دیگر مسایل را حل کرده و بیش از ۲ هزار موسسه اقتصادی را نجات داد.

سردار افشار، از مردم خواست تا دست به دست هم دهند و این رویداد سیاسی را به یک حماسه تبدیل کنند تا چرخشی به سمت خواست مردم و تحقق آرمان های انقلاب ایجاد شود و منافع و مصالح ملی را بر منافع و مصالح گروهی ترجیح دهند.

 

شخصیت های اثرگذار و مورد اعتمام مردم به تکلیف خود در انتخابات عمل کنند 

رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان رئیسی با بیان اینکه گفت: در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نه تنها نامزدهای انتخاباتی نقش دارند بلکه شخصیت های تاثیر گذار، بانفوذ و مورد اعتماد مردم نیز دارای نقش بالایی دارند.

سردار افشار، افزود: این افراد باید به وظیفه و تکلیف خود عمل کرده و سکوت آن ها باعث رفع تکلیف آن ها نمی شود بلکه وظیفه آن ها حضور در صحنه و دعوت مردم به مشارکت در انتخابات است.

وی یادآوری کرد: سکوت در انتخابات و قهر از صندوق های رای یک اراده و اقدام سیاسی است و نیامدن پای صندوق نوعی از تاثیرگذاری است و کسانی که می توانند در شناخت و احساس وظیفه مردم نقش و کمکی داشته باشند باید به وظیفه خود عمل کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه  “آستانه اشرفیه”، “تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس”،”تفرش”، “بهار و کبودرآهنگ”، “گچساران” و “میانه” ، بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا