اجتماعی

قیمت تور استانبول در نوروز 1400 چقدر است؟ + بررسی قیمت ها

تور استانبول به عنوان بزرگ ترین شهر کشور ترکیه و تنها شهری که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی دیگر در قاره آسیا قرار دارد، از محبوب ‌ترین تورهای خارجی در میان ایرانیان محسوب می‌ شود. جاذبه ‌های استانبول به قدری متنوع است که با سلیقه هر نوع گردشگری مطابقت می ‌کند و این دلیل جذاب بودن تورهای استانبول در میان مردم دنیا است!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، صنعت گردشگری ترکیه به عنوان مهم ‌ترین صنعت ترکیه، در زمان شیوع ویروس کرونا متحمل زیان سنگینی شد. به طوری که از همان اواسط تابستان تصمیم به بازگشایی مرزهای خود کرده و پروازهای استانبول نیز از همان زمان نیز از فرودگاه امام خمینی برگزار می ‌شد. نوروز امسال هم قطعا شاهد برگزاری تور نوروز استانبول هستیم. احتمال برگزاری سایر تورهای نوروزی ترکیه هم در تعطیلات عید امسال وجود دارد.

پرواز استانبول از شهرهای مختلف ایران در ساعات مختلف شبانه روز با ایرلاین های ایرانی و خارجی انجام می ‌شود و مسیر پروازی ایران ترکیه و بالعکس از جمله مسیرهای پروازی پرتردد بشمار می ‌آید. برای سفر به استانبول ترکیه، راحت ‌ترین و سریع‌ ترین راه خرید تور هوایی استانبول است؛ اما اگر ترس از پرواز دارید و یا اینکه می ‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید می ‌توانید تور زمینی استانبول را خریداری کنید.

خوشبختانه شهروندان کشور ایران برای سفر به استانبول و شهرهای دیگر ترکیه نیازی به دریافت ویزا ترکیه یا همان ویزا استانبول ندارند! طبق قوانین کشور ترکیه شهروندان ایرانی بدون دریافت ویزا می ‌توانند به مدت 90 روز در هر یک از شهرهای ترکیه از جمله استانبول، به طور قانونی و بدون مشکل اقامت کنند؛ اما در طول این مدت اجازه کار در ترکیه را ندارند و فقط به قصد گردشگری می ‌توانند در ترکیه بمانند. همچنین، مدارک لازک برای سفر به استانبول پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 6 ماه است.

برای سفر به استانبول تنها کافی است هر زمان که می‌خواهید اقدام به خرید بهترین قیمت تور استانبول کنید. راحتی سفر به استانبول از دیگر دلایل پرطرفدار بودن مقصد سفر استانبول در میان ایرانیان است. چون دیگر دردسرهای تقاضای ویزا از چند ماه قبل و پرداخت هزینه ‌های اضافی را ندارد و هر لحظه که اراده کنید می ‌توانید چمدان خود را ببندید و راهی سفر با تور استانبول شوید!

قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره ‌های هتل بستگی دارد. درباره قیمت تور استانبول در نوروز 1400 بایستی گفت تورها به صورت 3 ، 4 ، 5 و 6 شب برنامه ریزی شده اند. برای نمونه تور استانبول 3 شب با پرواز ماهان ویژه نوروز 1400 از 6980000 تومان آغاز می شود. همچنین تور استانبول 4 شب با پرواز ماهان ویژه نوروز 1400 از قیمت 7,160,000 تومان ، تور استانبول 5 شب با پرواز ماهان ویژه نوروز 1400 از 7,360,000 تومان ، تور استانبول 6 شب با پرواز ماهان ویژه نوروز 1400 از 7,580,000 تومان ، تور استانبول 5 شب با پرواز قشم ایر ویژه نوروز 1400 از 8,190,000 تومان، تور استانبول 6 شب با پرواز قشم ایر ویژه نوروز 1400 از 8,520,000 تومان و تور استانبول 7 شب با پرواز قشم ایر ویژه نوروز 1400 از 8,850,000 تومان آغاز می شود.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا