سیاسی

واکنش ملکه انگلیس به افشاگری جنجالی مگان مارکل درباره خانواده سلطنتی چه بود؟

مصاحبه جنجالی مگان مارکل ، عروس خاندان سلطنتی انگلیس و همسر وی با اوپرا وینفری در رسانه‌ های انگلیسی طوفانی به پا کرده است و با وجود واکنش ‌های بسیار مردم، همچنان از سوی ملکه با سکوت دنبال می ‌شود!

مگان مارکل ، عروس ملکه انگلیس به تازگی از رگه‌ های نژادپرستی در خاندان سلطنتی پرده برداشت. مگان مارکل ، همسر شاهزاده هری در مصاحبه تازه ‌ای با اوپرا وینفری گفت پیش از تولد فرزندش خانواده سلطنتی به شدت نگران تیره شدن رنگ پوست نوزاد وی بودند. با توجه به اینکه مادر مگان مارکل، سیاه ‌پوست است، خانواده سلطنتی نگران رنگ پوست آرچی بودند! همسر شاهزاده هری می‌ گوید همین نگرانی ‌ها نشان می ‌دهد که چرا فرزند او از دریافت عنوان شاهزاده محروم شد…

بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس در پاسخ به پرسشی درباره نژادپرستی خانواده سلطنتی انگلیس گفت:

من همیشه بالاترین احترام ‌ها را برای ملکه قائل بوده ‌ام اما درباره دیگر مسائل مدت زمان طولانی است که درباره مسائل خانواده سلطنتی اظهارنظر نکرده ‌ام و امروز قصد ندارم از این رویه جدا شوم.

همچنین موندار جونز، نماینده دموکرات در واکنش به مصاحبه عروس خاندان سلطنتی انگلیس با یک برنامه پربیننده گفت: مگان مارکل با مصاحبه یکشنبه شب خود، امپراتوری انگلیس را به زیر کشاند.

دیلی میل به نقل از این نماینده مجلس نوشته است: عروس آمریکایی و ۳۹ ساله ملکه انگلیس در مصاحبه با اُپرا وینفری با حرف های خود شوک بزرگی به خاندان سلطنت انگلیس داد. وی به صراحت خاندان سلطنت را نژادپرست خواند که منتظر درصد تیره بودن رنگ پوست فرزندش بودند!

در همین رابطه سی‌ان‌ان نیز با تحلیلی کوتاه از سکوت ملکه انگلیس گفت و پاسخ او را به مصاحبه جنجالی بسیار سخت توصیف کرد. در تحلیل سی‌ان‌ان آمده است: مصاحبه مگان مارکل مبنی بر اینکه سلطنت انگلیس منجر به افکار خودکشی در وی شده است، می ‌تواند لرزاننده ‌تر از مصاحبه پرنسس دایانا در سال ۱۹۹۵ میلادی علیه خاندان سلطنت بریتانیا باشد! چرا که پاسخ به ابهامات و سوالاتی که مگان مطرح کرده است، برای ملکه به این راحتی نخواهد بود.

جنجال ‌های مصاحبه عروس ملکه البته ادامه دار است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا