اجتماعیاقتصادیصادرات و وارداتگزارشویژه

خط کشتیرانی ملی صادرات را رقابت‌پذیرتر می‌کند

خط کشتیرانی ملی صادرات را رقابت‌پذیرتر می‌کند؛ در اختیار داشتن خط کشتیرانی ملی بر قیمت نهایی محصولات صادراتی تاثیر مستقیم دارد و آنها را رقابت‌پذیرتر می‌کند.

به گزارش تیتر یک آنلاین، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان این مطلب در غرفه گروه کشتیرانی حمهوری اسلامی ایران گفت: به‌عنوان تشکل تشکل‌های صادراتی در اتاق بازرگانی ایران، درراستای تقویت ارتباطات بازرگانان و گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تلاش خواهیم کرد.

محمد لاهوتی در حاشیه بازدید از غرفه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با تأکید بر نقش حیاتی حمل‌و‌نقل دریایی در توسعه صادرات کشور، تصریح کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از بزرگترین خطوط کشتیرانی ایران و منطقه در دوره‌های تاریخی مانند جنگ تحمیلی و تحریم‌ها، خدمت‌رسانی به تجار و اقتصاد کشور را تداوم بخشیده و مؤثر عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون چین و امارات بزرگترین شرکای تجاری کشور هستند و دسترسی تجاری به این دو تنها از راه دریا به صرفه و ممکن است، افزود: در اختیار داشتن خط کشتیرانی ملی بر قیمت نهایی محصولات صادراتی تاثیر مستقیم دارد و آنها را رقابت‌پذیرتر می‌کند.

بنابر اعلام مانا، لاهوتی، آشنایی کافی تجار ایرانی از خدمات متنوع کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را ازجمله نیازهای این بخش دانست و گفت: تلاش می‌کنیم از طریق کنفدراسیون صادرات و اتاق‌های بازرگانی، نشست‌های مستقیمی بین صادرکنندگان و واردکنندگان با مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم که این آشنایی به حداکثر ممکن برسد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا