اجتماعی

شهرستان خاش کانون توسعه و اثرگذاری در استان است

استاندار سیستان و بلوچستان: گفت: شهرستان خاش در سال های اخیر در کانون توسعه و اثرگذاری در استان قرار گرفته است.

شهرستان خاش کانون توسعه و اثرگذاری در استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ احمدعلی موهبتی استاندار صبح روز پنجشنبه با حضور در شهرستان خاش و بازدید از پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: شهرستان خاش در سال‌های اخیر در کانون توسعه و اثرگذاری در استان قرار گرفته و هم از باب تولید به سبب وجود کارخانه سیمان خاش و هم بخش کشاورزی به اقتصاد استان کمک فراوانی نموده است.

استاندار سیستان و بلوچستان: گفت: شهرستان خاش در سال های اخیر در کانون توسعه و اثرگذاری در استان قرار گرفته است.

موهبتی گفت: با بهره‌برداری از پروژه های گاز رسانی،فرودگاه و راه آهن در این شهرستان بستر سرمایه گذاری هایی که وابستگی کمتری به آب دارند از جمله سرمایه گذاری و بهره برداری در حوزه معادن اطراف کوه تفتان فراهم می‌شود و با وجود راه آهن می تواند توسعه پیدا کند و آینده ای درخشان برای شهرستان خاش فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: راه آهن خاش- زاهدان در یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار ادامه داد: برای راه اندازی فرودگاه خاش، با هماهنگی صورت گرفته حدود ۴۰۰ هکتار از زمین های منابع طبیعی که متعلق به دولت است به آن اضافه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توافق صورت گرفته با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، از محل اعتبارات استانی و اعتبارات ملی برای راه‌اندازی این فرودگاه اقدام می شود.

استاندار تصریح کرد: راه اندازی این فرودگاه تاثیر بسزایی در حوزه گردشگری در منطقه تفتان خواهد داشت.

وی بیان داشت: آنچه از همه مهمتر است نقش آفرینی مردم این دیار و بزرگان شهرستان خاش و مجموعه اقدامات وحدت آفرینی است که در منطقه صورت می گیرد.

موهبتی گفت:از ائمه جمعه شیعه و سنی که بستر همدلی و هم افزایی و تعالی فرهنگی را در شهرستان خاش ایجاد کرده اند تقدیر و تشکر دارم.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا