اجتماعی

علت استرداد میلاد حاتمی چه بود؟ + توضیحات رئیس پلیس بین الملل ناجا

سردار هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌ الملل ناجا (ایران) در خصوص جزئیات علت استرداد میلاد حاتمی گفت: به دنبال درخواست پلیس بین ‌الملل ایران، اعلان قرمز علیه میلاد حاتم آبادی فراهانی صادر شد و پس از ردیابی و شناسایی در ترکیه دستگیر شد. با تلاش ‌های مؤثر به عمل آمده برای این متهم که از گردانندگان سایت‌ های قمار و شرط ‌بندی در خارج از کشور بود، اعلان قرمز اینترپل صادر شد که در نتیجه اقدامات بین ‌المللی انجام شده از سوی این پلیس منجر به بازداشت نامبرده و در نهایت استرداد وی به ایران شد.

میلاد حاتمی از مسیر سایت‌ های قمار به کلاهبرداری و جرائم سازمانی می ‌پرداخت. اغفال نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ سال جرم اصلی میلاد حاتمی است!

موضوع شناسایی و بازداشت متهمان و در نهایت استرداد به کشور کماکان از سوی اداره تحقیقات جنایی این پلیس تحت پیگیری جدی قرار دارد. با تلاش پلیس بین الملل ناجا متهم نامبرده را از کشور ترکیه تحویل گرفته شد و امروز تحویل مقامات قضائی گردید.

میلاد حاتمی چندی پیش توسط پلیس ترکیه بازداشت شد. دلیل بازداشت او این بود که ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می ‌شد! این ویدئو موجب خشم مردم ترکیه در شبکه ‌های اجتماعی شده است. این در حالی بود که پلیس بین الملل ایران پیشتر برای او اعلان قرمز صادر کرده بود و پیگر دستگیری او بود.

پس از بازداشت میلاد حاتمی زمزمه‌های استرداد او به کشور مطرح شد! بلاخره روز گذشته 19 اسفند ماه سال 1399 شمسی میلاد حاتمی به ایران برگردانده شد و تحویل مقامات قضایی شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا