ورزشی

شهریار مغانلو مهاجم سابق سانتاکلارا پرتغال و بازیکن فعلی باشگاه پرسپولیس کیست؟

شهریار مغانلو پس از کش و قوس ‌های فراوان با عقد قراردادی با باشگاه پرسپولیس تهران به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم رقابت ‌های لیگ برتر اضافه شد. او در تابستان سال جاری نیز در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور داشت، اما ترجیح داد از تیم پیکان راهی تیم سانتاکلارا پرتغال شود.

عملکرد نه چندان موفق شهریار مغانلو در پرتغال و حضور دوباره وی در لیست خرید سرمربی باشگاه پرسپولیس تهران سبب شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران مذاکره با مدیران سانتاکلارا پرتغال را برای انجام این انتقال آغاز کنند. پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه شهریار مغانلو حدود ۶۰ هزار دلار هزینه کرد تا بتواند این بازیکن را به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه کند.

شهریار مغانلو نیز به تازگی با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌ های لیگ برتر با پیراهن این تیم به امضا رساند تا بتواند در خط حمله پرسپولیس بازی کند و یکی از خریدهای مهم این تیم در زمستان سال جاری لقب بگیرد. باشگاه پرسپولیس تهران در حالی شهریار مغانلو را جذب کرد که همچنان با مشکل محرومیت از حضور در نقل و انتقالات به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان داخلی پیشین خود روبرو است و به همین علت هنوز نتوانسته کارت بازی مهدی ترابی را بگیرد!

اما درباره شهریار مغانلو بد نیست بدانید وی (متولد ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۷۳ شمسی در شهر زنجان) ، مهاجم سابق تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال می باشد! لازم یه بیان است چندی پیش خبری مبنی بر جذب شهریار مغانلو بازیکن ایرانی سانتاکلارا پرتغال توسط تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فضای مجازی منتشر شده بود که مدیرروابط عمومی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، این موضوع را رد کرد!

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا