اجتماعی

اهداء تبلت به دانش آموز نیازمند منطقه ۵ تهران

تیتر یک آنلاین – یاوران رضوی کانون وقف و نذر منطقه ۵ تهران با کمک خیرین در ایام شهادت حضرت زهرا (س) توانستند با اهداء تبلت دانش آموز نیازمند را به ادامه تحصیل دلگرم کنند.

به گزارش محمود کیانی -آستان نیوز تهران، یاوران رضوی کانون وقف و نذر منطقه ۵ در اقدامی خیرخواهانه و با یاد مهربانی امام رضا(ع) در جهت هموار کردن مسیر تحصیل دانش‌آموزی نیازمند با خرید تبلت به ارزش ۴۵ میلیون ریال و اهداء آن به دانش آموز نیازمند، دل وی را شاد کردند.

یاوران رضوی همچنین با تهیه یک سبد کالا به ارزش ۵ میلیون ریال و اهداء آن به یک خانواده کم برخوردار نقشی در سفره آنها به یاد مهربانی امام رئوف ایفا کردند.

خادمیاران و یاوران رضوی کانون تعلیم و تربیت در آذر ماه، 32 دانش آموز در مقطع ابتدایی، 106 نفر در مقطع متوسطه اول، 114 نفر در مقطع متوسطه دوم و ۸ دانش‌آموز در کلاس‌های کنکور را تحت پوشش قرار داده و به صورت مجازی و حضوری با برگزاری کلاس‌های درسی به یاری آنها شتافتند.”


در تشریح طرح خادمیاران و یاوران رضوی این توضیح آمده است که هدف اصلی کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی را ارائه خدمت به محرومین در بخش های اقتصادی، اجتماعی، اشتغال، سلامت، حقوقی خانواده و… می باشد. چنانچه شرایط سنی جذب یاوران رضوی مانند شرایط خادمیاران با سن ۲۰ تا ۶۵ سال و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا