اجتماعیاقتصادیانرژیگزارشویژه

افتتاح ۱۵۰ پروژه در هفته دولت با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان

یادواره ۱۰۰۰ شهید کارمند استان و آیین بزرگداشت هفته دولت با حضور مهندس دادخواه در گلزار شهدا

افتتاح ۱۵۰ پروژه در هفته دولت با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان، در آیین بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و یادواره ۱۰۰۰ شهید کارمند استان مهندس دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان به همراه پرسنل شرکت با حضور در گلستان شهدا با شهدا بزرگوار تجدید میثاق نمودند .

به گزارش تیتر یک ‌آنلاین: وی در مصاحبه اختصاصی با کارشناس خبر و رسانه شرکت عنوان کرد: یکی از مسیرهایی که ما را هم راستا با اهداف و باورهای شهدا بزرگوار می‌نماید به طور قطع خدمت عزتمندانه و امیدآفرین می‌باشد که رضایتمندی مردم و به دنبال آن رضایتمندی خداوند را به همراه دارد

مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت تصریح کرد: در هفت دولت سال جاری ۱۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان عملیاتی و اجرایی شد.

وی تصریح کرد: دستاوردهای خوبی در حوزه هوشمندسازی شبکه، نصب پنل‌های خورشیدی ، مدیریت راهبردی ناوگان بهره برداری AVL, نیروهای واکنش سریع( ناوگان موتوری )؛ توسعه و پیشرفت مشاوره‌ها در خصوص مدیریت مصرف برق با سامانه سهیم ، بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در شرکت توزیع برق اصفهان بوده است .

وی تاکید کرد : دیگر نباید به دنبال افزایش نیروگاه‌های برق رسانی باشیم بلکه باید برق رسانی با کربن کم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم که بهترین روش آن افزایش نصب پنل‌های خورشیدی می‌باشد که به حمدا… دولت سیزدهم با ایجاد تسهیلات برای افراد کم درآمد به این مسیر توسعه داده است .

مهندس دادخواه خاطر نشان کرد : ما و تمام مردم ایران مدیون خون شهدا هستیم و هر کجا نام شهدا آورده شود حتما توام با خیر و برکت خواهد بود .

وی ضمن پاسداشت رشادت‌های ایثارگران، جانبازان، شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم افزود : شهدا افرادی هستند که با در دست گرفتن جان خود در راه جانبازی و دفاع از میهن ،عزت و آبروی کشور اسلامی گام برداشتند و همه ما باید روحیه ایثارگری برگرفته از شهدا را در ارائه خدمت عزتمندانه به مردم متبلور کنیم .

روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا