ویژه

پروژه گازرسانی به نقاط فاقد گاز و مناطق صعب العبور استان البرز

پروژه گازرسانی به نقاط فاقد گاز و مناطق صعب العبور استان البرز/ استاندار البرز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی محور چینه و کوی یاران در شهرستان ساوجبلاغ گفت: اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته در حوزه گازرسانی با مجموعه پروژه های صورت گرفته طی چهار دهه ی گذشته برابری می کند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، مجتبی عبداللهی در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: در استان البرز همه ی مدیران خدوم و زحمت کش مصمم هستند که در دولت سیزدهم، کارهای باقیمانده که در ارتباط با زیرساخت های استان می باشد را برطرف نمایند.

نماینده عالی دولت در  ادامه گفت: در مدت یک سال گذشته با جذب اعتباری حدود هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان، پروژه گازرسانی به نقاط فاقد گاز و مناطق صعب العبور طالقان و آسارا در  استان آغاز شد و تا خرداد ماه امسال پایان می یابد و 50 درصد نقاطی که فاقد گاز بودند گازدار خواهند شد و استان البرز به عنوان استان سبز مطرح خواهد شد.

وی افزود: در سرانه های بهداشتی و درمانی و مدارس و آموزشی و راه ها و محورهای مواصلاتی و سرانه های حوزه های مختلف، همه ی مدیران دولتی به صورت جهادی و شبانه روزی در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و همه در خدمت به مردم هستند و چنانچه مردم از مسئولان رضایت داشته باشند، خداوند نیز از ما خشنود خواهد بود.

استاندار البرز در پایان گفت: با توان مضاعفی برای خدمت به مردم آماده هستیم و تلاش می کنیم و یکی از کارهایی که در دستور کار قرار دارد، تعریض و ساماندهی جاده قدیم کرج به ساوجبلاغ و نظرآباد می باشد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا