انرژیگزارشویژه

کاهش ۴۰ درصدی مصرف گاز در مراکز گردشگری استان اصفهان

کاهش ۴۰ درصدی مصرف گاز در مراکز گردشگری استان اصفهان، با بهینه‌سازی ۲۶۲ موتورخانه واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری و هتل‌ها در استان اصفهان از سوی شرکت گاز این استان، مصرف گاز در این بخش‌ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در همایش ملی گردشگری سبز درباره اقدام‌های انجام‌شده از سوی این شرکت در زمینه بهبود کیفی صنعت گردشگری، گفت: شرکت گاز استان اصفهان تاکنون موفق به بهینه‌سازی ۲۶۲ واحد موتورخانه مراکز گردشگری و سامانه‌های مرتبط با توسعه گردشگری در استان شده و از این رو خوشحالیم که سهم کوچکی در ارتقای کیفی صنعت گردشگری کشور داریم.

وی ادامه داد: با بهینه‌سازی موتورخانه این واحدها، مصرف گاز و انرژی در بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع از هتل‌های استان اصفهان بهینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان این‌که وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید و توجه زیادی به مقوله بهینه‌سازی و ارتقای کیفی مصرف انرژی در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری دارند، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام‌ها در زمینه بهینه‌سازی مصرف گاز و انرژی در این واحدها اعم از هتل‌ها و مراکز گردشگری و …، مصرف گاز تا ۴۰ درصد در این اماکن کاهش یافته است.

عسکری توضیح داد: به‌طور طبیعی کاهش مصرف گاز در کنار کاهش تعرفه گازبهای این مراکز که با همت وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همراهی مجلس و دولت رقم خورده، نقش بسزایی در بهبود تراز اقتصادی و ارائه خدمات در صنعت گردشگری دارد.

وی با اشاره به تلاش کارکنان این شرکت در اجرای طرح‌های بهینه‌سازی گاز، گفت: از تلاش‌های ارزشمند یکایک همکاران در شرکت گاز استان تقدیر و تشکر می‌کنم؛ چراکه به واسطه این تلاش توانستیم با بهینه‌سازی ۱۴ هزار واحد موتورخانه، رتبه نخست بهینه‌سازی موتورخانه‌های کشور را به خود اختصاص دهیم.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا