سیاسی

غیرت دینی و روحیه انقلابی جوانان و علاقمندی آنان به نظام و رهبری و بصیرت و ایمان مردمی حماسه ۹ دی را خلق کرد

معاون سیاسی و امور مجلس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فرهنگیان عنوان کرد:

در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد طراحی ده‌ساله‌ی او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران باقدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد؛ چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب می آیند.(مقام معظم رهبری ۱۳۹۱/۱۰/۲۷)
فرهاد باقری معاون سیاسی و امور مجلس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فرهنگیان گفت: غیرت دینی و روحیه انقلابی جوانان و علاقمندی آنان به نظام و رهبری و بصیرت و ایمان مردمی حماسه 9دی را خلق کرد.
فرهاد باقری افزود: 9 دی در حقیقت انقلاب سومی بود که شکل گرفت انقلاب اول ضد استبداد سال 42 تا 57 و انقلاب دوم ضد استکبار و انقلاب سوم ضد اشراف گرایی و برتری جویی بود.
عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فرهنگیان ادامه داد: حماسه 9دی مثل سایر حماسه‌های انقلاب اسلامی برخاسته از بصیرت بود. مردم دشمن را خوب شناخته و در موقع مناسب در میدان عمل حماسه خلق کردند.
۹ دی موجب تقویت نسل‌های انقلابی ، روز حضور با بصیرت به همراه هوشیاری، شعور و درک سیاسی عمیق همه ایرانیان به صورت میلیونی، پرشور به لحاظ کیفیت و کمیت در راستای زدن مهر باطل بر پیشانی فتنه گران است.
فتنه سال۸۸ به یقین براساس برنامه ها و نقشه های ازپیش تعیین شده ی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و عناصر سرسپرده ی داخلی آنان درکشورمان بود.
این عضو شورای ائتلاف با شاره به نقش فتنه گران وسران گول خورده فتنه که به دلیل عدم بصیرت وارد زمین دشمن شده ونقشه های شوم آنان رادرداخل کشوردرحال پیاده سازی بودند گفت: آنها دیگرهیچ راه برگشتی هم نداشتند(هرچند رهبرمعظم انقلاب ونظام اسلامی چندین بار قبل ازاین حادثه بستر و فرصت لازم رابرای بازگشت سران فتنه به درون نظام اسلامی را فراهم آورده بودند) ولی متاسفانه آن ها به زعم و خیال خام خود می خواستند درروزعاشورا، کار نظام را یکسره کرده وتصورمی کردند مردم ولایت مدارایران راضی به پشت کردن واهانت به اهل بیت و رهبری خواهند شدکه نقشه شوم آنان نقش بر آب شد.
وی گفت: انقلاب اسلامی پیروزی خود را مدیون عاشورا و فرصت های محرم و صفر دانسته که هرگز اجازه جسارت و تعرض به فرصت طلبان نخواهد داد بر همین اساس حماسه بزرگ ۹ دی تمام محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت و نشان داد که ملت صبورو مقاوم ایران تا زمانی که با بصیرت در برابر دشمنان نظام اسلامی و کشور بایستند خداوند متعال هم وعده کرده تا حامی مردم باشد و بارها در طول ۴ دهه گذشته از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، این موضوع بر همگان روشن شده است.
فرهاد باقری به خبرنگار ما گفت: نهم دی موجب انسجام، وحدت و یکپارچگی مردم ایران بود همان وحدتی که همواره از اول انقلاب مورد تاکید حضرت امام(ره) بوده و در طول استمرار انقلاب اسلامی و به خصوص در حوادثی مثل کوی دانشگاه سال ۷۸، فتنه سال ۸۸، ایام انتخابات، راهپیمایی های ۲۲بهمن، قدس، ۱۳ آبان و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان مورد توجه از سوی مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان بوده است که چهره واقعی ملی گرایی کاذب، اصول گرایی و اصلاح طلبی دروغین و نفاق را که به کمک استکبار و استعمار با ابزاری به نام نفوذ در بدنه انقلاب رسوخ کرده و امیدوارشده بودند را نشان داد .
نهم دی تلاش های آشکارا وعلنی استکبارجهانی وحامیان وی راکه باتکیه برامکانات رسانه ای مدرن وگسترده، فضای یاس وناامیدی را درمیان انقلابیون بوجودآورده بودند را باردیگر درهم شکست وامید، نشاط، غیرت وبصیرت را جایگزین نمود.
فرهاد باقری در پایان افزود: نقش تدابیر خاص مقام معظم رهبری بعنوان رهبر جهان اسلام را بی نظیردانست . ایشان با مدیریت صحیح این بحران، نقشی بی‌بدیل در خلق این حماسه داشتند. اگر تدابیر به‌موقع و موقعیت‌شناسی دقیق و رصد درست اوضاع از سوی ایشان نبود، حماسه 9دی شکل نمی‌پذیرفت. در مرحله بعد نیزبایستی به نقش مردم اشاره کرد که با حضور به‌موقع خود در میدان، تومار این فتنه را در هم پیچیدند.
این فعال سیاسی از مردم خواست برای نشان دادن وفاداری خود به انقلاب و نظام و رهبری این بار نیزبا حضور بی سابقه خود با مشارکت حداکثری در ماراتون انتخابات یازده اسفند آرزوی های پوشالی دشمن را در هم شکسته و مهر تایید دیگری از دلبستگی خود را نشان دهند تا دشمنان قسم خورده انقلاب بدانند رخدادهایی چون 9 دی و انتخابات بیانگر هویت یك ملت و زنده ماندن آن به عنوان یك فرهنگ تلقی شده كه مردم پاسخ سیاه دلان و اندیشه خطرناك منافق گونه آن ها را خواهند داد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا