اقتصادیویژه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: بانک سینا نقش موثری در محرومیت زدایی دارد

به گزارش خبرنگار تیتر یک آنلاین، به نقل از خبرنگار پارلمانی یاران امروز، شهباز حسن پور نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک سینا در بحث پرداخت وام ها علی الخصوص در مناطق محروم عملکرد کاملا موفق و رضایت بخشی داشته است.

رئیس فراکسیون اشتغال و اصناف مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه دکتر فتاح به رونق کشاورزی و اشتغال در روستاها و تاکید ایشان بر نگاه ویژه بانک سینا باعث شده تا مدیرعامل این بانک با حساسیت ویژه ای در این بخش اقدامات شایسته و سازنده ی اجرا کند.

حسن پور بیگلری نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص کمک بانک سینا به اشتغالزایی در کارگاه های متوسط و کوچک این بانک درصدر بانک های خصوصی قرار دارد و جای تحسین و خوشحالی برای توسعه پیشرفت کشور دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی بانک سینا در فهرست چند بانک برتر کشور در اجرایی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است و عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: الحق و انصاف بجز بانک سینا، اکثر بانک های خصوصی در حمایت از اشتغال، پرداخت تسهیلات خرد به مردم، پرداخت وام به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نهایت تلاش و حمایت خود را کرده اند.

حسن پور یادآور شد: البته دغدغه جناب فتاح و مدیر عامل بانک سینا به مشارکت در پروژه های عمرانی کشور و شرکت های دانش بنیان از دیگر اقدامات بسیار ارزنده این بانک می باشد که توانسته به عمرانی و آبادانی کشور کمک کند.

محمودکیانی

پایان پیام

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا