اقتصادیانرژیگزارشویژه

مشکل جایگاه‌های سوخت به زودی برطرف می‌شود/ افزایش قیمتی در دستور کار نیست

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با تاکید بر اینکه تغییر قیمتی در بنزین و گازوییل نداریم، گفت: ساعتی پیش اختلالی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد که اکنون مشکل نرم افزاری در جایگاه‌های سوخت در دست بررسی است و مشکلی در عرضه سوخت به صورت آزاد وجود ندارد.

به گزارش تولیدگران کارافرین، رضا نواز روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: از صبح امروز گزارش هایی داشته ایم که در برخی از جایگاه‌های سوخت از سراسر کشور سامانه هوشمند سوخت با مشکل نرم افزاری مواجه شده است.

وی افزود: زمانی که مشکل نرم افزاری در جایگاه ها ایجاد شود، امکان عرضه سوخت با کارت سوخت وجود ندارد از این رو نیازمند این هستیم که یک سری اقداماتی به صورت آفلاین برای عرضه بنزین آزاد صورت بگیرد تا عرضه سوخت در جایگاه ها به مدار بازگردد و مشکل نرم افزاری حل شود.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه مشکل نرم افزاری در حال رفع است گفت: تا ساعت آینده جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوییل به مدار باز می گردد اکنون برای رفع نیاز مردم به صورت مقطعی، عرضه سوخت به صورت آزاد صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: رفع این مشکل نیازمند بررسی دقیق، علت یابی و ریشه یابی است ضمن اینکه در گذشته نیز قبلا این اختلال نرم افزاری رخ داده بود.

نواز با تاکید بر اینکه تغییر قیمتی در دستور کار نیست گفت: جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور به لحاظ موجودی مخازن در مورد بنزین و گازوییل مشکلی ندارد همچنین برای سهمیه هایی که در کارت های سوخت وجود دارد، مشکلی پیش نمی آید.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت از مردم درخواست کرد: اگر نیاز ضروری به سوخت ندارند به جایگاه ها مراجعه نکنند و بعد از رفع مشکل در ساعات آینده به جایگاه ها مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش،‌ بررسی میدانی خبرنگار اقتصادی ایرنا، حاکی از توقف عرضه سوخت در برخی جایگاه‌های سوخت است.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا