اقتصادیانرژیگزارش

نقش پررنگ «صنعت نفت» در رشد اقتصادی کشور

عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم با انجام اقدام‌های مطلوب توانست به رشد بالایی در نفت دست یابد که این موضوع بر توسعه دیگر بخش‌های اقتصادی کشور نیز تأثیرگذار بود.

به گزارش تیتر یک انلاین، پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به تأثیر رشد بخش نفت و گاز بر رشد اقتصادی کشور به‌ویژه در دولت سیزدهم، بیان کرد: موضوع سرمایه‌گذاری در صنعت نفت اکنون از موضوع‌های مهم، اساسی و زیربنایی به شمار می‌آید که بی‌شک این سرمایه‌گذاری ارزش افزوده بالایی درپی خواهد داشت.

وی افزود: ایران خوشبختانه ذخایر عظیم نفتی و گازی دارد که باید این سرمایه‌های بزرگ و بالقوه را با سرمایه‌گذاری و تزریق منابع مالی، به‌ویژه منابع مالی سرگردان بالفعل کنیم.

عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران به رشد بخش نفت در دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: وزارت نفت در این مدت با انجام اقدام‌های مثبت و مطلوب توانست به رشد بالایی در نفت دست یابد که این موضوع بر رشد دیگر بخش‌های اقتصادی کشور نیز تأثیرگذار بود و به توسعه هرچه بیشتر کشور کمک کرد.

سنندجی یادآور شد: بی‌شک سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز هم در رشد تولید ناخالص داخلی و هم بی‌اثرکردن تحریم‌ها نقش مهمی خواهد داشت.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا