اقتصادی

جزئیات دریافت طرح تسهیلاتی نشان شهر بانک شهر + محاسبه نرخ سود

بانک شهر در طرح سپرده نشان شهر و در قالب تامین، تعمیر و بازسازی مسکن، خرید لوازم‌ خانگی، خودرو و نیازهای ضروری افراد و تامین سرمایه در گردش و نیازهای موردی شرکت ‌ها به مشتریان خود تسهیلات پرداخت می‌ کند!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، در طرح تسهیلاتی نشان شهر بانک شهر شهروندان پس از گذشت حداقل 3 ماه و متناسب با مبلغ سپرده گذاری امکان اخذ تسهیلات معادل نیم تا 2 برابر مبلغ سپرده گذاری را با نرخ های 4 تا 12 درصد و بازپرداخت 12 تا 60 ماه خواهند داشت.

حداقل مبلغ سپرده گذاری 20 میلیون ریال می باشد و تا سقف یک میلیارد ریال امکان پرداخت تسهیلات وجود دارد. پس از گذشت حداقل 3 ماه با مراجعه مشتری به شعبه صاحب سپرده امکان پرداخت انواع تسهیلات با توجه به درخواست مشتری و بر اساس میانگین سپرده مشتری وجود خواهد داشت. همچنین در صورت انصراف مشتری از دریافت تسهیلات سود سپرده با توجه به مدت ماندگاری و میانگین موجودی سپرده با نرخ سود 10 درصد محاسبه و به مشتری پرداخت می گردد.

در طرح مذکور چنانچه اشخاص حقوقی اقدام به سپرده گذاری نمایند امکان پرداخت تسهیلات به پرسنل زیرمجموعه بر اساس میانگین سپرده شخص حقوقی وجود خواهد داشت.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا