بانک و بیمه

بعد از جنجال حقوق ۱۷۰ میلیون تومانی

افشای سند جدید حقوق ۱۴۸ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت واسپاری ملت / با کدام توجیه یک مدیر اداری ۶۳ میلیون حقوق دریافت کرده است؟ / میوه نظارتی بانک ملت کام ملت را تلخ کرد

بعد از جنجال حقوق ۱۷۰ میلیون تومانی؛
افشای سند جدید حقوق ۱۴۸ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت واسپاری ملت / با کدام توجیه یک مدیر اداری ۶۳ میلیون حقوق دریافت کرده است؟ / میوه نظارتی بانک ملت کام ملت را تلخ کرد

انتشار اسناد مربوط به حقوق ۱۷۰ میلیون تومانی مدیرعامل شرکت واسپاری ملت از شرکتهای زیرمجموعه بانک ملت موجی از واکنشهای متفاوت را به همراه داشت و با انکار و اصرارهای زیادی روبرو شد. در جدیدترین سند مشخص می شود که سابقه دریافت چنین حقوق هایی توسط مهدی قدمی مسبوق به سابقه است ضمن اینکه نباید از حقوق قابل توجه مدیر ادارای شرکت واسپاری ملت ساده گذشت.
به گزارش خبرنگارتیتر یک آنلاین به نقل از رصد روز بعد از انتشار خبری در برخی رسانه ها در خصوص حقوق قابل توجه مدیرعامل شرکت واسپاری ملت از شرکت های زیرمجموعه بانک ملت در دو ماهه مرداد و شهریور ۱۴۰۱ شاهد جوابیه ای از سمت بانک ملت بودیم که هرچند وظیفه ذاتی این بانک شفاف سازی در خصوص اخبار منتشر شده بود اما حالا بررسی ها نشان می دهد که سابقه چنین دریافت هایی توسط مهدی قدمی تنها مربوط به دو ماهه مرداد و شهریور نبوده بلکه مسبوق به سابقه است.

از انکار بانک ملت تا اثبات یک زخم کهنه / واسپاری ملت خالق حاشیه های نجومی

 

جدیدترین نتایج حاکی از آنست، مهدی قدمی که رزومه و سابقه اش را کوه نمی کشد و در دولت روحانی آنقدر سمت و شغل گرفت و در سازمانها و بنگاههای مختلف مشغول به فعالیت شد که از این جهت می توان از او به عنوان پدیده نام برد جدا از اینکه طی ماههای مرداد و شهریور سبد پر مایه ای از حقوق و مزایا پر کرده بود در ماههای مهر و آبان طبق سندی که به دست این پایگاه خبری رسیده و طبق اعلامیه بانک ملت بیش از یک میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال حقوق و مزایا دریافت نموده است.

این اتفاق در شرایطی می افتد که بررسی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری و کارگران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی از شکاف عمیقی در خصوص حقوق و مزایا خبر میدهد که قطعاً برازنده نظام اداری و اقتصادی و نظام پرداخت حقوق و مزایا نخواهد بود. ضمن اینکه سقف حقوق و مزایا اعضای هیئت مدیره شرکت مادر یعنی بانک ملت به خوبی نشان می دهد که میزان حقوق و مزایای مهدی قدمی مدیرعامل شرکت واسپاری ملت نیاز به تأمل داشته و از نهادهای نظارتی انتظار می رود که در این باره ضمن ورود به ماجرا همه ابعاد آن را روشن سازند.

از طرف دیگر باید به حقوق ۶۳ میلیون تومانی رضا ریاحی مدیر اداری شرکت واسپاری ملت توجه کرد. علاوه بر اینکه انتظار می رود تا سوابق رضا ریاحی در زمینه مدیریت امور اداری در اختیار قرار گیرد تا ملاک انتخابش در چنین سمتی مشخص شود باید پرسید اوج خدمات ریاحی در این سمت چه بوده که باید با چنین حقوق و مزایایی همه را سورپرایز کند؟ و سؤال آخر اینکه اصولاً این میزان میل و اشتها در پرداخت حقوق و مزایا در یکی از شرکتهای زیر مجموعه بانک ملت که بیش از ۱۱ درصد سهام آن متعلق به دولت است از کجا نشأت می گیرد و البته خوشحال خواهیم شد اگر حضرات مستطاب بانک ملت چنین مسئله ای را از اساس تبیین کنند.

پایان پیام

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا