اقتصادیکشاورزیویژهیادداشت

افزایش قیمت گوشت قرمز

به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از ایسنا، خوزستان رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: «مرغ به میزان کافی در بازار وجود دارد و از نظر قیمتی نیز نسبت به گذشته، متعادل‌تر شده است.» اما شواهد بازار حکایت از افزایش قیمت گوشت قرمز دارد.

سید اصغر حسینی بهارانچی در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در اهواز اظهار کرد: قیمت مرغ کشتار روز در مقایسه با ماه گذشته، کاهش ۲ هزار تومانی داشته و قیمت فعلی آن در بازار ۲۹ هزار تومان تا حدود ۳۱ هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی، فروشندگان مرغ میزان فروش بیشتری دارند و به تبع، سود کمتری را بر روی قیمت مرغ اعمال می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: مرغ از نظر موجودی، وفور کافی در بازار دارد و ویترین مغازه‌ها پر از مرغ باقی می‌ماند و از نظر قیمتی نیز نسبت به گذشته، متعادل‌تر شده است.

حسینی بهارانچی در خصوص مرغ منجمد تصریح کرد: اخیرا مرغ‌های منجمد دولتی بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شوند در حالی که این کار، باید توسط فروشندگان گوشت و مرغ انجام شود.

وی بیان کرد: توزیع مرغ منجمد به صورت منظم و پیوسته انجام نمی‌شود. اگر روزانه ۵۰ تن مرغ منجمد در اهواز توزیع شود، شاهد کمتر شدن قیمت مرغ کشتار روز خواهیم بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز با اشاره به گران شدن قیمت گوشت قرمز در بازار، گفت: با توجه به صادرات ۱۵۰ هزار راسی دام، گوشت قرمز رو به گرانی رفته و از هفته گذشته تاکنون، افزایشی ۵ هزار تومانی در هر کیلوگرم گوشت قرمز به وجود آمده است.

حسینی بهارانچی گفت: وضعیت بازار گوشت قرمز در حال خراب شدن است و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی مخلوط به ۱۳۵ هزار تومان رسیده است.

طبیعتا در این شرایط مردم از مسئولین انتظار دارند که تلاش خود را برای کاهش محسوس قیمت گوشت قرمز بکار ببندند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا