اجتماعیفرهنگی و هنریگزارشویژه

رسانه‌ها نباید در مقابل امر غلط منفعل شوند

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره رسانه امید:

رسانه‌ها نباید در مقابل امر غلط منفعل شوند این نکته بسیار مهم است. معاون وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی که در مراسم اختتامیه اولین جشنواره جام رسانه امید سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: این جای تقدیر دارد که به همت بسیج رسانه امروز ۶۰۰نفر از فعالان رسانه‌ای کشور اینجا هستند و معتقدیم کاشت بذر امید در دل مردم کاری بسیار ارزشمند و مهم است.

به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از شهرمردم؛ جلال‌الدین عرفانی|هاشمی با اشاره به فرمایشات از معظم رهبری در خصوص حفظ اتحاد افزود:یکی از رسالت‌های اساسی رسانه‌ها توجه به حفظ وحدت و انسجام است و  نکته دوم طرح برخی از مسایل توسط بعضی  رسانه‌هاست که گاه چیزهایی می‌گویند که وقتی در بطن جامعه می‌رویم، می‌بینیم درست نیست.

وی با اشاره به برخی مصادیق اینگونه اطلاع رسانی افزود:به عنوان مثال در یک نظرسنجی وقتی  از مردم سوال شد آیا شما پیرو حمایت از مستضعفان جهان هستید؟ پاسخ حدود ۸۰ درصد  بله بود، در این راستا در سوالی دیگر از آن‌ها پرسیده شد آیا موافقید برای بهبود رابطه با آمریکا و غرب از توان موشکی خود دست بکشیم؟ که پاسخ ۶۵ درصد منفی بود و در ادامه  از مردم سوال شده آیا آرمان‌های انقلاب اسلامی را به فرزندان خود منتقل می‌کنید؟ که بیش از ۶۰ درصد پاسخ‌ها آری بود.

هاشمی گفت:یکی دیگر از نکات مهم در این راستا این است که رسانه در مقابل امر غلط منفعل نشود و این امری بسیار  مهم است، جشنواره امید ابتکار بسیج است و برای ما در وزارت خانه این یک چشم روشنی است.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا