ویژه

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه املاک و همایش‌های انتخاباتی کاندیدها

شیدا شوشی نسب تیتریک آنلاین: در راستای برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه املاک،همایش انتخاباتی به میزبانی گروه موج 1+7 شهریورماه جاری در آستانه انتخابات در فرهنگسرای اندیشه برگزارشد.

این همایش با حضور هنرمندانی چون سیروس همتی،عباس محبوب،محمد نظری،پهلوان محمد عشقی،نایب رییس اول اتحادیه املاک علی‌اصغر مرادزاده،رحمت الله فیروزپوربادی نماینده مجلس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،دکتر کیا مدرس علوم استراتژیک بازاریابی و املاک در سطح خاورمیانه و جمع کثیری از مشاورین صنف املاک برگزار شد.
در حاشیه مراسم آقایان شهرام شوشی نسب،فرهاد نوکام،رضا حیدری فر،فریدون‌ یادگاری،سید عطا بهشتی،آرش رضایی آذری،جلال صادقی و احمد آذری، اهداف و برنامه های خود را برای بهبود اوضاع اتحادیه و برطرف کردن دغدغه‌های مشاورین املاک بیان کردند.
سید عطا بهشتی،کارشناس ارشد حقوق،بازرس ویژه و رییس کمیسیون فنی اتحادیه با اشاره به لزوم راه‌اندازی سیستم پیشرفته اینترنتی گفت:«راه‌اندازی این سیستم باعث حذف تشریفات زائد اداری و جلوگیری از مراجعه حضوری اعضا برای رفع مشکلات خود می‌شود.همچنین از برخورد‌های سلیقه ای و اتلاف وقت مراجعین جلوگیری می‌کند.»
فرهاد نوکام،کارشناس ارشد حقوق،مدرس آموزشگاه اتحادیه و رییس کمیسیون حل اختلاف اتحادیه،برای اعضا از تدوین قانون خاص برای مشاورین املاک و آموزش گفت؛فرهاد نوکام بیان داشت:«مشاورین املاک جزء اصناف و شغل‌های خاص هستند پس باید برای آن‌ها قانون خاص تدوین شود تا پروسه شروع کاروگرفتن پروانه کسب راحت‌تر انجام شود.» همچنین وی یکی دیگر از اهداف گروه موج1+7 را ایجاد کارگاه های آموزشی به صورت حضوری،آنلاین و آفلاین بیان کرد.
دکتر شهرام شوشی‌نسب،کارشناس ارشد حقوق ثبتی،مدرس دانشگاه و رییس سابق کمیسیون حل اختلاف اتحادیه املاک، در راستای فرهنگ سازی و تعیین جایگاه واقعی صنفی گفت:«در حقیقت مشاورین صنف املاک به مردم اطلاعات می فروشند و نقش مهمی در مسکن و کارآفرینی برای مردم دارند پس چرا باید از چنین جایگاهی در جامعه برخوردار باشند؟»
وی در ادامه افزود:«اگر مشاورین صنف املاک تنها با گرفتن بیست و پنج صدم درصد کمیسیون باعث گرانی مسکن هستند،حاضرند به صورت رایگان خدمت‌گزار مردم باشند.»
همچنین رضا حیدری فر،کارشناس حقوق ثبتی،بازرس ویژه و رییس شعبه کمیسیون حل اختلاف اتحادیه،نیز در ادامه از مالیات بر ارزش افزوده و ایجاد تعاونی مسکن برای اعضا صحبت کرد. وی در این باره از نماینده مجلس حاضر در همایش و مسئولین ذیربط کارتخوان یا شماره حساب جدا برای پرداخت مالیات و تفکیک آن از حق کمیسیون را خواستار شد. همچنین یکی دیگر از اهداف گروه موج 1+7 را ایجاد تعاونی مسکن برای اعضا بیان کرد.
فریدون یادگاری،کارشناس ارشد حقوق،مدرس آموزشگاه اتحادیه و رییس بازرسی اتحادیه املاک، از اهمیت اتحاد و یکی شدن اعضای صنف اتحادیه املاک و حمایت افراد از یکدیگر صحبت کرد. در ادامه اشاره کرد:«اتحادیه مشاورین املاک باید تعامل و ارتباط خود را با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها بیشتر کند.»؛ در آخر نیز بر اهمیت آموزش تأکید کرد.
آرش رضایی آذری،عضو کمیسیون حل اختلاف اتحادیه،کارشناس معماری و بازرس اتحادیه، با مطرح کردن سوال اینکه:«چرا درحالی که اعضای صنف املاک مردم را خانه‌دار می‌کنند خود با مشکل مسکن مواجه هستند؟» صحبت خود‌را آغاز کرد و در ادامه از ایجاد صندوق رفاه با سهامداری اعضا و سودرسانی به آن‌ها گفت.
جلال صادقی،بازرس ویژه،عضو کمیسیون حل اختلاف اتحادیه و کارشناس حقوق ثبتی،در ادامه گفت:«چرا باید ابزار کار صنف املاک دست سایر ارگان‌ها باشد؟»؛ وی در این راستا از راه اندازی اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های مناسب با سودرسانی برای اعضا گفت.
احمدآذری، کاندیدای بازرسی هیئت مدیره با بیست سال سابقه حضور در اتحادیه گفت:«اعضای صنف مشاورین املاک چرخه اقتصادی را در کشور به حرکت در می‌آورند و مولد اقتصادی هستند.» و در ادامه نیز حمایت خود را از گروه موج 1+7 اعلام داشت.
و در پایان از سوی نامزدهای انتخابات اتحادیه مشاورین املاک اظهارامیدواری شد با توجه به انتخابات هیئت مدیره تحولاتی سازنده در اتحادیه املاک ایجاد شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 2 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا