اجتماعیاقتصادیسیاسیفرهنگی و هنریگزارشویژه

هوشمندی شاخصه اصلی ملت ایران

معاون هماهنگ کننده بسیج مطرح کرد؛

هوشمندی شاخصه اصلی ملت ایران، یکی از خصوصیات و شاخصه های مهم ملت ایران هوشمندی آنها در عرصه های مهم و گذرگاههای تاریخی انقلاب است.

به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از شهر مردم: جلال الدین عرفانی| معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره بسیج رسانه با اعلام این مطلب با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مسولیت جهت‌دهی به جامعه را دارند گفت:یکی ازویژگی‌های مهم مردم ایران در همه مقاطع هوشمندی این  ملت بزرگ است که همواره در عرصه های مختلف آن را اثبات کرده اند .

سردار معروفی با اشاره به فهرست بلند بالای پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب گفت:در انقلاب همه مردم از همه  اقوام، مذاهب و نخبگان به حرف امام گوش کردند و با تبعیت از ایشان رژیم دست نشانده را کنار گذاشته و جمهوری اسلامی را جایگزین کردند و همه در این انقلاب سهیم هستند اما دشمنان از همان ابتدا انقلاب جنگهای قومی و تجزیه طلبی را در دستور کار گذاشتند تا بخشی را از ایران جدا کنند اما هیچگاه به این هدف خود نرسیدند و همه این موفقیتهاو گذر از توطئه هایی مثل جنگ و فتنه های چند سال اخیر برخی  به دلیل همین هوشمندی مردم بود.

سردار معروفی گفت: این ملت و نظام هوشمند است ملت ایران در این ۴۶سال ثابت کردند هر جا اعتقادات و منافع ملی در خطر باشد از هر قوم و نژادی که باشند پای آن ایستادند و از کشور دفاع می‌کنند، باید دست این ملت را بوسید و  نوکری کرد و ما انقلاب اسلامی را با مردم تعریف می‌کنیم.

وی افزود:نگاه سپاه در خدمات‌دهی، نگاه سیاسی، مذهبی و قومی نیست و در خدمات‌دهی نگاه ما به مردم، نظام و دین است و خروجی سپاه و بسیج شهیدان بزرگی مثل سردار سلیمانی است و به آن افتخار می‌کند و  خوشحالیم  میزبان کسانی هستیم که دنبال تریج انقلاب و تولید امید و جلوگیری از ناامیدی هستند.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران نیز در این مراسم  گفت: ما موشک‌های فتاح، سجیل و خرمشهر داریم اما در «وعده صادق» از این‌ها استفاده نکردیم، بلکه موشک‌های نسل‌ قدیم را برای این عملیات به کار گرفتیم و اراده خود برای بازدارندگی و جلوگیری از حمله دشمن به منافع خود نشان دادیم.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا