اجتماعیفرهنگی و هنریویژه

تعامل حداکثری با رسانه‌هادر دهه کرامت اولویت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران

دبیر خبر و رسانه رضوی استان تهران گفت: تعامل حداکثری با رسانه‌هادر دهه کرامت اولویت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران است.

دبیر خبر و رسانه رضوی استان تهران گفت: تعامل حداکثری با رسانه‌هادر دهه کرامت اولویت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران است.

به گزارش آستان نیوز از تهران احمد زمردی در جلسه با تعدادی از رسانه‌ها ضمن بیان گزارشی کوتاه از اقدامات و فعالیت‌های رسانه‌ای این نهاد، همفکری و تعامل حداکثری با رسانه‌های مختلف را راهبرد مدیریت متبوع خود دانست و اظهار داشت: ما در تعامل با رسانه‌های رسمی کشور هیچ ممیزی برای خود قائل نیستیم چرا که عشق و ارادت نسبت به حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) طیف‌ گسترده‎ای از انسان‌ها با گرایشات و نظرات مختلف را دربرمی‌گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت و ضرورت توسعه همکاری رسانه‌ای برای پوشش هرچه بهتر برنامه‌های این دهه، خاطرنشان کرد: افزایش سطح تعاملات با رسانه‌ها یکی از راهبردهای جدی ماست و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود، رویکرد ما بازگشایی درب‌های کانون های خدمت رضوی استان تهران به سوی رسانه‌هاست.

زمردی یکی از اهداف اصلی کانون خدمت رضوی استان تهران را نشر شایسته انوار اهل بیت(ع) بویژه امام رضا(ع) دانست و عنوان کرد: اعتقاد داریم برای تحقق این مهم رسانه بهترین و قوی‌ترین ابزار است، لذا رسانه‌ها را بازوان توانمندی برای تحقق اهداف خود می‌دانیم و به دنبال تعامل و همکاری حداکثری با آن‌ها هستیم.

دبیر خبر و رسانه رضوی استان تهران برگزاری شورای فکر برای تعریف سوژه‌های خبری و گزارشی با همکاری سایر خبرگزاری‌ها و انتشار اخبار مرتبط با حرم مطهر امام رضا(ع) را از جمله راهکارهای ایجاد تعامل حداکثری بین رسانه‌ها عنوان کرد و گفت : تلاش می کنیم تا با حضور تمام رسانه‌ها بهترین و بیشترین بهره‌برداری ازبرنامه ها را در دهه کرامت داشته باشیم .

انتهای پیام/ ۰۱/۲۸
#روابط_عمومی_کانون_های_خدمت_رضوی_استان_تهران

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا