شرکتیویژه

گام‌های بلند و موثر شهرداری فردیس به سوی برندسازی

دبیر کل مجمع شهرداران آسیایی مطرح کرد:

گام‌های بلند و موثر شهرداری فردیس به سوی برندسازی / حمیدرضا غلام زاده در دیدار با محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس که در دفتر شهردار انجام شد، با بیان اینکه فردیس در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد، اظهار کرد: این شهر می‌تواند پایلوت اتفاقات خوب در کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز، وی در ادامه با بیان اینکه به لحاظ احداث زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی گام‌های بزرگی در فردیس برداشته شده است، عنوان کرد: این شهر می‌تواند پایلوت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی باشد.

دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی با اشاره به بازدید تعدادی از پروژه های شهرداری فردیس، تصریح کرد: خوشبختانه این مدیریت شهری به سمت برند سازی پیش رفته که این مهم شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه شهرداری فردیس می‌تواند صاحب یک کرسی موثر در مجمع شهرداران آسیایی باشد، گفت: چشمنداز این شهرداری برای دیپلماسی شهری قابل تحسین است.

غلام زاده با بیان اینکه رسیدن به اهداف والای مدیریت شهری فردیس و دیپلماسی شهری مذکور نیازمند وحدت و همدلی است، خاطرنشان کرد: امید داریم در نشست‌های آتی شاهد پیشرفت بیش از پیش شهر فردیس باشیم.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا