اقتصادیگزارشویژه

دکتردنیامالی نماینده بندرانزلی در نطق میان دستور

کاهش سطح آب دریای خزر نگران کننده است

نماینده مردم انزلی گفت:کاهش سطح آب دریای خزر نگران کننده است و به تالاب انزلی نیز لطمه زده است و باید رئیس جمهور نماینده ای ویژه برای این منطقه منصوب کند.

به گزارش خبرنگار تیتریک آنلاین،احمد دنیامالی طی نطق میان دستور خود درجلسه علنی روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت:حادثه سیل در استان خراسان موجب تاسف است و برای بازماندگان این حادثه ارزوی آرامش و صبر می کنم و به زودی گزارشی از سوی کمیسیون عمران  از ابعاد حادثه به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی افزود:از مردم حوزه انتخابیه بابت اعتماد مجدد به من به عنوان خادم مردم سپاسگذارم، مردم بدانند خادمی مستقل و دشمنی پایدار برای همه جریاناتی که منابع مردم را به مخاطره می اندازند خواهم بود و اطمینان داشته باشند مکر شایعه پراکن ها که در دوران انتخابات حواشی ای ایجاد کردند به آنها بازمی‌گردد.

وی افزود:مجلس لازم است به طور سالیانه خود را مورد پالایش قرار دهد و شاید در آیین نامه داخلی نیز لازم است اصلاحاتی در این حوزه انجام شود،در این مجلس تلاش کردیم در حوزه قانون گذاری به لایحه محوری توجه کنیم اما شاید همچنان طرح محوری مورد توجه بود و این به نفع کار نیست .

وی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس آینده گفت:مردم و دلسوزان نسبت به استمرار ریاست آقای قالیباف سوال میکنند و بر اساس استمزاجی که از نمایندگان داشتم ریاست مجلس آینده به ایشان سپرده خواهد شد انشاالله.

نماینده مردم انزلی در مجلس تصریح کرد: چرا دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به دولت پیشنهاد نمی‌دهد سمت و سوی توسعه به سمت انزلی باشد ،چراکه بی شک این کار با مصوبه دولت امکان پذیر است همچنین در خصوص تالاب انزلی و دریای خزر از رئیس جمهور میخواهم نماینده ویژه ای تعیین کنند این منطقه نیازمند توجه ویژه است و کاهش سطح آب دریای خزر به تالاب انزلی نیز لطمه زده است./

پایان پیام

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا