ویژه

احداث پارک ولی عصر در امتداد مسیر و تحقق اهداف شهید جمهور بود

احداث پارک ولی عصر در امتداد مسیر و تحقق اهداف شهید جمهور بود/ رئیس شورای شهر کرج احداث پارک ولی عصر در محله شعبان آباد منطقه 4 شهرداری کرج را در راستای شعارهای دولت شهید رئیسی و بر مبنای مردمی سازی امور و رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار بود.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز، مسعود محمدی در آیین افتتاح پارک ولی عصر که پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و برخی مسئولان شهری در محل این پارک برگزار شد، گفت: این مراسم از معدود افتتاحیه هایی ست که بیش از ۸۰ درصد شرکت کنندگان را مردم تشکیل می دهند.

محمدی، این حضور را به منزله موفقیت نسبی دولت و مدیریت شهری در مسیر مردمی کردن امور و رسیدگی به محلات کمتر برخودار ارزیابی کرد و افزود: البته اتفاقات مثبت متعددی در این منطقه انجام گرفته و می گیرد که از جمله آنها احداث خیابان طالقانی بود.

وی اضافه کرد: البته برای بهره برداری از این طرح ها افتتاحیه ای گرفته نشد چرا که معتقدیم انجام وظایف ذاتی نیاز به بزرگنمایی و برگزاری افتتاحیه های هزینه بر ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر پیگیری های مردم برای احداث این پارک و سایر طرح های مرتبط با این منطقه از جمله ساخت فرهنگسرا خاطرنشان کرد: اگر پیگیری های مستمر و تاکیدات متوالی مردم نبود شاید این اتفاق نمی افتاد یا دیرتر رخ می داد.

این مسئول، با اشاره به در پیش بودن دو عید بزرگ قربان و غدیر و خواسته ساکنان برای برگزاری مراسم مرتبط در این پارک از مسئولین مربوطه از جمله معاونت فرهنگی ورزشی شهردار کرج خواست در این خصوص همکاری و هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا