کشاورزیگزارش

عشایر چهارمحال و بختیاری سهمیه ۵۰ هزار راسی از طرح تولید قراردادی گوشت قرمز دارند

عشایر چهارمحال و بختیاری سهمیه ۵۰ هزار راسی از طرح تولید قراردادی گوشت قرمز دارند.

به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح تولید قراردادی می‌تواند موجب افزایش درآمد عشایر شود، گفت: عشایر چهارمحال و بختیاری سهمیه ۵۰ هزار راسی از طرح تولید قراردادی گوشت قرمز دارند.

حسین برزگر ۲۲ مهرماه با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال وبختیاری، با اشاره به ارزش تولیدات بخش کشاورزی شهرستان کوهرنگ،  اظهار کرد:  با توجه به دوره کوتاه کشت ارزش تولیدات در بخش زراعی و باغی در این شهرستان که زیر متوسط استانی و کشوری است، با اصلاح الگوی کشت ارزش تولیدات در این بخش افزایش می‌یابد.

برزگر با اشاره به ارزش تولیدات در حوزه تولیدات دام این شهرستان گفت: وجود ۹۳۶ هزار دام سبک و سنگین و اقلیم هوایی و گیاهی سبب شده است این شهرستان در حوزه تولیدات دامی در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.

وی گفت: توسعه زنبور داری و کشت گیاهان دارویی با همکاری بنیاد برکت و تکمیل زنجیره تولید عسل و گوشت قرمز در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

برزگر با اشاره به اینکه طرح تولید قراردادی می‌تواند موجب افزایش درآمد عشایر شود، خاطرنشان کرد: عشایر چهارمحال و بختیاری سهمیه ۵۰ هزار راسی از طرح تولید قراردادی گوشت قرمز دارند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا