اقتصادی

جزئیات دریافت تسهیلات قرض الحسنه اندوخته بانوان بانک مهر ایران در سال 99 + اقساط وام

بانک مهر ایران با هدف ارزش ‌آفرینی بيشتر براي جامعه زنان کشور و توانمندسازي بانوان خانه دار و کارآفرين و به منظور ارائه خدمات بانكي متناسب با اين قشر به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه می پردازد!

تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر ایران

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، بانک قرض الحسنه مهر ایران در مسیر توانمند سازي و ارزش آفريني بانوان ايرانی، اقدام به اعطاي تسهيلات قرض ‌الحسنه در قالب محصولي جديد با عنوان اندوخته بانوان مهر ايران نموده است. در اين طرح متقاضيان علاوه بر توسعه فضاي كسب و كار خود، مي توانند در ارتقاي سطح رفاه خانواده هاي خود نيز موثر واقع شوند.

این طرح برای چه کسانی مناسب است؟

جامعه هدف در این طرح، کلیه بانوانی هستند که متقاضي دريافت تسهيلات قرض الحسنه مي باشند و از طريق افتتاح حساب و و واريز مبالغي بصورت مستمر ماهيانه به منظور ايجاد پس انداز مطابق با شرايط و ضوابط اعلامي، علاوه بر استفاده از خدمات بانک مهر ایران، از تسهيلات قرض الحسنه بهره مند مي گردند.

مزایای طرح اندوخته بانوان مهر ايران

  • اعطای تسهیلات قرض ‌الحسنه زنجیره ای طي ۴ مرحله جمعا به ميزان ۴۱ ميليون تومان در راستاي رفع نيازها و احتياجات ضروري بانوان؛
  • امکان پس انداز مبالغ خرد و برنامه ریزی جهت استفاده از تسهیلات قرض الحسنه؛
  • ایجاد انگیزه در بانوان جهت اشتغال و کارآفریني؛
  • و افزایش سلامت روانی خانواده.

نحوه شرکت در طرح اندوخته بانوان مهر ايران

به منظور شرکت در طرح اندوخته بانوان بانک مهر ایران و واریز مبالغ پس انداز مستمر ماهیانه، متقاضیان مي بايست نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز مربوطه اقدام نمايند که در اين خصوص متقاضيان مي توانند:

  1. شخصا نسبت به افتتاح حساب و واریز مبلغ مستمر ماهیانه اقدام نموده و با ایجاد ميانگين لازم بر اساس شرايط طرح، مشمول دريافت تسهيلات گردند.
  2. بواسطه افتتاح حساب و واریز مبلغ مستمر ماهیانه توسط همسر و یا پدر، با ايجاد ميانگين لازم طبق شرايط طرح، مشمول دريافت تسهيلات گردند.

مراحل و شرایط اعطای تسهیلات

در این طرح هر یک از بانوان حائز شرایط افتتاح حساب، مي توانند با پس انداز مبلغ مستمر ماهيانه نسبت به افزايش اندوخته خود اقدام نمایند و از تسهيلات طرح شرح داده شده به شرح ذيل بهره مند گردند:

  1. متقاضیان با انجام ۴ واریز مستمر ماهیانه به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و همزمان با چهارمين واريزي (در ماه چهارم)، از تسهيلات مرحله اول، به مبلغ ۳ ميليون تومان با بازپرداخت ۲۴ ماهه بهره مند مي گردند.
  2. مجموع مبالغ واریزی ۴ ماهه اول (به میزان ۸۰۰هزار تومان) قبل از پرداخت تسهيلات ،بمنظور کمک به ارائه تضامين ارائه شده از سوي متقاضي، به عنوان وثيقه نقدي تا پايان اقساط تسهيلات کليه وام هاي دريافتي ۴ مرحله منظور مي گردد.
  3. پس از دریافت تسهیلات مرحله اول و بمنظور استفاده از تسهیلات دوم از ابتداي ماه پنجم متقاضيان مي بايست نسبت به ادامه پس انداز ماهانه به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان مبادرت ورزند.
  4. بعد از ۲۴ ماه و تسویه تسهیلات مرحله اول، بلافاصله از تسهیلات مرحله دوم به مبلغ ۶ ميليون تومان با بازپرداخت ۲۴ ماهه بهره مند گردند. (بديهي است۸۰۰ هزار تومان بعنوان وثيقه نقدي تسهيلات دوم و مجموع مبالغ۱۰۰هزار توماني واريزي تا تسويه وام، مسدود در نظر گرفته مي شود).
  5. با استمرار پس انداز ماهیانه در دوره تسهیلات مرحله دوم به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، متقاضیان مي توانند بعد از ۲۴ ماه و تسويه تسهيلات مرحله دوم، بلافاصله از تسهيلات مرحله سوم به ميزان ۱۲ميليون تومان، با بازپرداخت ۳۶ ماهه برخوردار شوند. (بديهي است ۸۰۰ هزار تومان مجددا به عنوان وثيقه نقدي تسهيلات سوم و مجموع مبالغ ۱۰۰ هزار توماني واريزي تا تسويه وام ، مسدود در نظر گرفته مي شود).
  6. با ادامه پس انداز ماهانه به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بعد از ۳۶ ماه و تسویه تسهیلات مرحله سوم، بلافاصله متقاضی از تسهيلات مرحله چهارم به ميزان ۲۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه بهره مند مي شود. (بديهي است ۸۰۰ هزار تومان مجدداً بعنوان وثيقه نقدي تسهيلات چهارم و مجموع مبالغ ۱۰۰ هزار توماني واريزي تا تسويه وام ، مسدود در نظر گرفته مي شود).

تبصره

متقاضیان در هر مرحله، در صورت عدم نیاز به وام مرحله بعد، پس از تسویه وام دريافتي، مي توانند مبالغ واريزي مستمر ماهيانه خود و وثيقه نقدي خود را برداشت نمايند.

ضوابط اعطای تسهیلات قرض الحسنه

  • پرداخت تسهیلات و اخذ تضامین مطابق با بخشنامه های جاري بانک مي باشد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع از سایر شرايط و جزئيات طرح به شعب اين بانک در سراسر کشور يا به سايت بانك www.qmb.ir مراجعه نماييد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا