اقتصادی

جزئیات دریافت طرح سودمند بانک رفاه در سال ۹۹ + شرایط و قسط وام

بانک رفاه کارگران در سال 1398 شمسی طرحی به نام طرح سپرده طلایی رفاه را به مشتریان خود ارائه داد که این طرح در سال 1399 شمسی، به طرح سودمند تغییر کرد! در طرح سودمند، مبلغ سپرده بلندمدت بین یک تا سه سال می باشد و فرد می تواند بین یک تا سه سال به ازای سپرده تسهیلات با مبلغ معین دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که نسبت به افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلندمدت اقدام کنند، می توانند ضمن بهره مندی از سود علی الحساب، از امکان دریافت تسهیلات به نام خود و یا بستگان درجه یک و یا کارکنان (اشخاص حقوقی) بهره مند گردند. میزان تسهیلات اعطائی معادل 80، 85، 90، یا 100 درصد مبلغ سپرده گذاری و با نرخ های سود تک رقمی تا حداقل 2 درصد مشروط به پوشش اصل و فرع تسهیلات اعطائی توسط سپرده سرمایه گذاری بلند مدت توثیقی می باشد.

فردی را با دارایی ۳۰ میلیون تومان درنظر می گیریم با در دست داشتن اصل کارت ملی جدید یا کد پیگیری و شناسنامه، وارد بانک می شود؛ افتتاح حساب برای طرح سودمند را انجام می دهد و در مدت زمان ۷ تا ۱۰ روز کاری به وی وام تعلق می گیرد. در جدول زیر مبلغ وام برای هر ده میلیون تومان با توجه به درصد به این شرح است:

۸۰% هر ده میلیون سپرده ۸ میلیون وام جمعا ۲۴ میلیون تومان مبلغ نهایی می شود.
۸۵% هر ده میلیون تومان سپرده ۵/۸ میلیون وام جمعا ۲۵۵۰۰ میلیون تومان مبلغ نهایی می شود.
۹۰% هر ده میلیون تومان سپرده ۹ میلیون وام جمعا ۲۷ میلیون تومان مبلغ نهایی می شود.

بررسی دریافت طرح سودمند بانک رفاه

حساب سپرده لازم
بلندمدت
مدت زمان مسدودی سپرده
36 ماه (در این طرح متقاضیان می ‌توانند بین 80 تا 100 درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند که بر اساس مدت ‌زمان بازپرداخت متغیر خواهد بود.)
سود سپرده 4 درصد
سود 2 درصد (نرخ سود تسهیلات بر اساس میزان تسهیلات (80 تا 100 درصد سپرده) و مدت ‌زمان بازپرداخت تعیین می ‌شود که حداقل آن 2 و حداکثر 7 درصد خواهد بود.)
نیاز به سپرده
دارد
حداکثر زمان بازپرداخت
۳۶ ماه
نوع ضمانت مسدودی سپرده
مسدودی سپرده دارد (بر اساس ضوابط و قوانین این طرح، سپرده متقاضی دریافت وام به ‌عنوان وثیقه بلوکه خواهد شد و امکان برداشت تا قبل از تسویه وام وجود ندارد.)
قسط وام
1,432,129 تومان (رقم قسط برای وام با سود ۷ درصد ۱.۵۴۳.۸۵۵ تومان است.)
کل سود وام 1,556,642 تومان
مجموع رقم وام و سود 51,741,667 تومان
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا