اقتصادی

جزئیات دریافت فیروزه کارت بانک دی در سال 99 + شرایط و قسط وام

بانک دی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شرکت ‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی داخلی و در جهت توسعه فروش نقدی خود، از چندی پیش طرح اعتبار فیروزه ای فیروزه کارت را در شعب سراسر کشور اجرایی نموده است!

فیروزه کارت بانک دی

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، در طرح اعتبار فیروزه ای، بانک دی با انعقاد تفاهم ‌نامه با شرکت ‌ها و نصب پایانه ‌های POS در محل فروشگاه‌ های شرکت یا قرار دادن درگاه پرداخت اینترنتی بر روی سایت فروش شرکت، اقدام به ارائه تسهیلات برای خریداران کالا و خدمات کرده است.

مشتریان 6 دوره خرید یک ماهه از تاریخ صدور کارت، فرصت دارند تا با مراجعه به فروشگاه های منتخب یا سایت شرکتهای عضو شبکه پذیرندگی طرح، اقدام به خرید نمایند. به طور مثال اگر یک مشتری در روز 18 اردیبهشت اقدام به دریافت کارت نماید، می تواند در 6 دوره یک ماهه تا 18 آبان اقدام به خرید کند. کلیه خریدهای طی هر ماه در پایان آن ماه تبدیل به یک فقره تسهیلات اقساطی می شود.

در حال حاضر دارندگان فیروزه کارت می ‌توانند برای خرید کالا از فروشگاه ‌های منتخب شرکت صنعتی پاکشوما به عنوان نخستین شرکت عضو شبکه پذیرندگی طرح اقدام کنند.

همچنین مشتریان با در اختیار داشتن فیروزه‌ کارت می ‌توانند علاوه بر خرید از شرکت‌ های طرف قرارداد این طرح با نرخ سود تسهیلات 7% تا 18% و بازپرداخت 12، 18، 24، 30 یا 36 ماهه تسهیلات مناسب دریافت نمایند.

مشتریان طرح اعتبار فیروزه ای می‌توانند برای مشاهده لیست فروشگاه‌ های طرف قرارداد این طرح به سایت بانک دی به نشانی http://day24.ir مراجعه نمایند.

سقف اعتبار فیروزه کارت بانک دی

در راستای ایجاد انعطاف و افزایش جذابیت برای مشتریان، سقف اعتبار فیروزه کارت در مبالغ زیر و بسته به انتخاب متضیان ارائه می گردد:

  • 100 میلیون ریالی
  • 200 میلیون ریالی
  • 300 میلیون ریالی

دوره بازپرداخت تسهیلات و نرخ سود فیروزه کارت بانک دی

جهت حفظ منافع مشتریان ، بازپرداخت تسهیلات در قالب عقد مرابحه و به صورت اقساطی می باشد. ضمنا مشتریان می توانند بسته به برنامه ریزی خود برای بازپرداخت اقساط یکی از مدل های زیر را برای بازپرداخت تسهیلات انتخاب نمایند:

  • بازپرداخت 12 ماهه با نرخ سود سالانه 7%
  • بازپرداخت 18 ماهه با نرخ سود سالانه 11%
  • بازپرداخت 24 ماهه با نرخ سود سالانه 14%
  • بازپرداخت 30 ماهه با نرخ سود سالانه 16%
  • بازپرداخت 36 ماهه با نرخ سود سالانه 18%

شرایط و فرآیند دریافت فیروزه کارت بانک دی

صدور فیروزه کارت، پس از درخواست متقاضی و بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب انجام می شود. متقاضیان با توجه به اعتبارسنجی صورت گرفته و ارائه تضمینات موردنظر شعبه می توانند از تسهیلات مذکور استفاده نمایند. بدیهی است متقاضی فیروزه کارت باید فاقد چک برگشتی و بدهی غیرجاری در شبکه بانکی باشد.

متقاضیان برای دریافت فیروزه کارت می توانند به یکی از شعب بانک دی مراجعه و پس از اعتبارسنجی و تکمیل مدارک نسبت به دریافت کارت با مبلغ و دوره بازپرداخت دلخواه خود اقدام کنند.

تضمین لازم برای دریافت فیروزه کارت بانک دی

ارائه ضمانت ‌های برای بازپرداخت اقساط تسهیلات یکی از شروط اصلی دریافت فیروزه کارت است. متقاضیان دریافت تسهیلات خرید لوازم‌ خانگی بانک دی برای هر 10 میلیون تومان تسهیلات باید یک ضامن رسمی کسر از حقوق را به بانک معرفی کنند. ضمن اینکه متقاضی فیروزه کارت باید فاقد چک برگشتی و بدهی غیر جاری در شبکه بانکی باشد.

حساب سپرده لازم قرض الحسنه
کف مبلغ وام 10,000,000 تومان
سود 7 درصد

نرخ سود تسهیلات خرید لوازم خانگی فیروزه کارت بانک دی با توجه به تعداد اقساط بازپرداخت، بین 7 تا 18 درصد متغیر خواهد بود.

نیاز به سپرده ندارد
حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه

مدت ‌زمان بازپرداخت تسهیلات فیروزه کارت حداقل 12 و حداکثر 36 قسط خواهد بود.

نوع ضمانت

اعتبار شغلی

متقاضیان دریافت تسهیلات خرید لوازم‌ خانگی بانک دی برای هر 10 میلیون تومان تسهیلات باید یک ضامن رسمی کسر از حقوق را به بانک معرفی کنند.

سقف وام

30,000,000 تومان

فیروزه کارت با مبالغ 10، 20 و 30 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار می ‌گیرد که رقم تسهیلات به انتخاب خود مشتری خواهد بود.
مسدودی سپرده  ندارد
قسط وام 1,084,572 تومان

رقم قسط وام با سود ۷ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماه ۲.۵۹۵.۸۰۲ تومان است.

کل سود وام 9,044,587 تومان
مجموع رقم وام و سود 39,045,000 تومان

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا