اقتصادی

حکایت زنانی که راننده تاکسی هستند ، رانندگان بانو در ماکسیم

این روزها زنان زیادی مشغول کار و فعالیت در بازار کار هستند.  بنابر اعلام ماکسیم، هر فردی بسته به مهارت و تخصص خود یک شغل را برگزیده و در حال درآوردن پول حلال است؛ اما در این بین برخی از مشاغل از سختی بیشتری برخوردار هستند. شغلی مانند «راننده تاکسی بودن».

حکایت زنانی که راننده تاکسی هستند - ایسنا

انصافاً باید رانندگی را یک شغل سخت دانست که راننده‌ها از صبح تا شب در حال جابه­ جایی مسافر هستند که پول حلال بر سر سفره خانواده خود ببرند. البته در این بین بانوان بسیاری این حرفه را برای امرار معاش انتخاب کرده‌اند.

ظرافت زنانه خودشان را در لباسی مردانه جای داده‌اند تا چرخ زندگی‌شان بچرخد و لقمه نانی حلال دربیاورند. اینجاست که باید گفت راننده تاکسی بودن شغل شریفی است.

البته جای شکر دارد که در سال‌های اخیر، شرکت‌های تاکسی اینترنتی مانند «ماکسیم» همراه این قشر شده تا مسیر شغلی آن‌ها را هموارتر کند و امنیت شغلی را برای این صنف فراهم نماید.

مسافرانی که روزانه با درخواست تاکسی به اقصی نقاط شهر یا کشور می‌روند و رانندگانی که می‌توانند با یک درآمد حساب شده کار کنند و از رنج و زحمت آن‌ها کاسته شود. به لطف تاکسی اینترنتی‌ها شغل رانندگی بسیار راحت‌تر از قبل شده است و شاغلین این حرفه با قبول چند درخواست می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند.

فعالیت گسترده زنان در شرکت تاکسی اینترنتی «ماکسیم»

مؤلفه مهمی که برای ادامه شغل بانوان تاکسیران وجود دارد، تأمین امنیت شغلی و ایجاد بستری امن برای فعالیت آنان است. همین موضوع باعث شده تا تاکسی اینترنتی «ماکسیم» برای آن که بانوان تاکسیران شرایط کاری مطلوب‌تری داشته باشند و بتوانند بی‌دغدغه به امرار معاش بپردازند تعرفه بانوان را در این سامانه پیاده‌سازی کند.

با تعرفه بانوان، زنان تاکسیران می‌توانند نفسی راحت بکشند و در یک محیط امن که نظارت دقیقی بر فعالیت آن‌ها دارد، فعالیت کنند.

سوار کردن مسافر خانم برای بسیاری از رانندگان زن حائز اهمیت است. همچنین در مقابل کاربران زیادی که بانو هستند، ترجیح می‌دهند تا برای انجام سفرهای خود با یک خانم هم‌سفر شوند. به‌ویژه در درخواست‌های بین‌شهری که مسیر طولانی در پیش است؛ امنیت هر دو طرف کاربر و راننده بانو تأمین می‌شود.

تعرفه بانوان «ماکسیم» در حال حاضر در ۱۱۰ شهر ایران‌زمین مانند تهران، کرج، قم، مشهد، اردبیل، خوی، اصفهان، شیراز، کاشان، آبادان، بندرعباس، ایلام، شهرکرد، بوکان، لاهیجان، کرمان، یزد، سمنان، گرگان و غیره فعال است.

عضویت در تعرفه بانوان «ماکسیم»

تمامی بانوان راننده تاکسی می‌توانند در تمامی شهرهایی که «ماکسیم» دفتر نمایندگی دارد، عضو شوند. در تعرفه بانوان «ماکسیم»، خانم‌های عزیز در ساعات کاری آزاد و برنامه مشخص خود اقدام به قبول درخواست کنند و روزانه درآمد مشخصی از این سامانه هوشمند حمل‌ و نقل اینترنتی کسب درآمد نمایند.

بانوان راننده می‌توانند از طریق سایت «ماکسیم» یا اپلیکیشن تاکسی درایور مراحل ثبت‌نام خود را در سامانه تاکسی اینترنتی «ماکسیم» تکمیل کرده تا بعد از تأیید شرکت، در سامانه مشغول به فعالیت شوند.

کد تخفیف درخواست تعرفه بانوان به مناسبت روز مادر

لذت هم‌سفر شدن با رانندگان بانوی «ماکسیم» را در روز مادر تجربه کنید. شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن «ماکسیم» و وارد کردن کد تخفیف Maxim از تخفیف ۱۵ هزار تومانی تا جمعه ۱۷ بهمن در تمامی شهرهای ایران بهره‌مند شوید.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا