فرهنگی و هنری

راهنمای شرکت در مسابقه پاشو شبکه هدهد + زمان پخش و تکرار مسابقه

در مسابقه تلفنی پاشو با پاسخ صحیح به پنج سوال، برنده دو میلیون تومان جایزه نقدی شوید!

راهنمای شرکت در مسابقه پاشو

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، در مسابقه تلفنی پاشو کودکان ۷ تا ۱۵ سال با پاسخ صحیح به ۵ سوال، برنده ۲ میلیون تومان جایزه نقدی می شوند! این مسابقه به صورت زنده و با اجرای زهره وکیلی از شبکه تلویزیونی جهانی هدهد پخش می شود. مسابقه پاشو با هدف اعتلای سطح فرهنگی و علمی کودکان و نوجوانان و تشویق آنان به مطالعه، به روی آنتن این شبکه می رود.

شبکه جهانی هدهد شبکه جهانی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می کند. این مجموعه شبکه ها توسط دفتر آیت الله سیستانی راه اندازی شده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه، شبکه هدهد در راستای ماندن کودکان و نوجوانان در منزل، این برنامه را هر روز روانه آنتن می کند و از ساعت ۱۸ مهمان خانه های مردم می شود.

تکرار این مسابقه ساعت ۷:۳۵ دقیقه صبح و ۱۴ می باشد.

لازم به بیان است شبکه تلویزیونی جهانی هدهد از نرم افزار تلفن همراه خود با نام هدهد رونمایی کرده است که مخاطبان این برنامه از طریق این نرم افزار می توانند این شبکه را به صورت زنده تماشا کنند و جهت شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند! دسترسی به تعداد زیادی ویدیوهای کودکانه ی سرگرم کننده، سرودها و شعرهای زیبا و کلیپ های شاد و مفرح ویژگی هایی از برنامه می باشد که کمتر به آن ها پرداخته می شود.

در بخش هدهدنما شما می توانید به تماشای بسیاری از آموزش های نقاشی، اوریگامی و انیمیشن بسیار زیبا دسترسی پیدا کنید. همچنین در بخش هدهد آوا نیز قصه های صوتی شب کودکانه و ترانه های صوتی کودکانه بسیار زیادی برای فرزند شما فراهم شده است. موارد گفته شده تنها برخی از قابلیت های این برنامه بود، شما با نصب و کمی کار کردن می توانید به خوبی به تمامی امکانات آن مسلط شوید.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 10 میانگین: 3.5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا