فرهنگی و هنری

فصل جدید استودیو هشت روی آنتن رادیو نمایش

فصل جدید استودیو هشت روی آنتن رادیو نمایش

فصل جدید استودیو هشت روی آنتن رادیو نمایش، فصل جدید برنامه فرهنگی هنری استودیو هشت از روز شنبه ۲۵ فروردین روی آنتن رادیو نمایش می رود.

 

به گزارش تیتر یک آنلاین، در این برنامه که قدیمی ترین برنامه فرهنگی هنری رادیو است ، پرونده های سینمایی و اتفاقات روز فرهنگی و هنری در گفتگو با عوامل فیلم ها و سریال ها بررسی و اطلاع رسانی می شود و همچنین به معرفی نمایش های روی صحنه پرداخته می شود.
گفتگو با بازیگران و کارگردانان سینما و نمایش خانگی که کاری را در حال پخش یا تولید دارند ، مرور اخبار صفحات مجازی هنرمندان و تازه های موسیقی از بخش های دیگر این برنامه است.

برنامه استودیو هشت رادیو نمایش از روز شنبه ۲۵ فروردین تا چهارشنبه به صورت روزانه ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ به تهیه کنندگی محمد بخشایش و گویندگی محمد حسین امیدی ، مصطفی امامی ، مهرناز شعبانی و عطیه موذن و هماهنگی پویا رضایی روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می رود.

این رادیو روی موج ۱۰۷.۵ مگاهرتز شنیدنی ست و از طریق برنامه کاربردی ایرانصدا نیز قابل دریافت است.

به نقل از تجارت ۱۰۰، گفتنی است؛ استودیو هشت، یکی از قدیمی‌ترین استودیوهای رادیو به شمار می‌رود که، حدود ۷۰ سال است در نزدیکی میدان ارگ و در ساختمان قدیمی رادیو فعالیت دارد و میزبان صدای گرم گویندگان و هنرمندان ایرانی است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا