فرهنگی و هنری

مراسم بزرگداشت یادواره روز شهدا در منطقه 19 تهران

مراسم بزرگداشت یادواره روز شهدا و تجلیل از خانواده شهدا و خادمیاران در مسجد علی ابن موسی الرضا ع محله دولتخواه جنوبی منطقه 19 تهران به همراه پرچم متبرک رضوی و با حضور مدیران، خادمیاران رضوی وخانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،مراسم بزرگداشت روز شهدا با تلاوتی از آیاتی چند از قرآن مجید توسط یکی از قاریان حاضر در مراسم شروع شد، سپس آقای مهدی عربی  مسئول خادمیاران منطقه 19 تهران در ابتدای مراسم با تبریک روز گرامیداشت شهدا گفت: آنچه که امروزپیشرفتهایی را در حوزه ها و عرصه های  مختلف در جمهوری اسلامی شاهد هستم همگی مرهون خون شهدا بوده و امنیت و استقلال کشورنیز مدیون خون شهدای گرانقدرانقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به بیان گزارشی ازاقدامات و فعالیتهای صورت گرفته توسط کانونهای خادمیاران رضوی منطقه در راستای اهداف و مأموریتهای محوله ستاد آستان قدس رضوی استان تهران همچنین سیاستهای کلان آستان قدس رضوی در جهت خدمات رسانی به محرومان جامه و مریدان آن حضرت پرداختند.

در این مراسم مسولینی که ازشهرداری،فرمانده هان پایگاههای بسیج و آموزش و پرورش منطقه نیز حضور داشتند، برنامه هایی از قبیل بیان خاطره توسط اعضای خانواده شهدا و همچنین مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت و بخصوص مدیحه سرایی یکی از پدران شهدای حاضر در مراسم اجرا گردید.

پس از اجرای برنامه های فرهنگی امام جماعت مسجد حضرت علی ابن موسی ع نیز به عنوان سخنران مراسم پیرامون رشادتهای شهدا و نقش آنان در راستای توسعه انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران که بی شک در سایه دلاوری ها و از خودگذشتگی جوانان این سرزمین درطول هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته به ایراد سخن پرداختند.
در انتهای مراسم از هشت نفر از خانواده های معظم شهدا و همچنین هشت نفر از خادمیاران فعال منطقه به نیت امام هشتم ع با اهداء لوح یادبود و تبرکی امام رضا ع تجلیل و قدردانی به عمل آمد و در پایان نیز از میهمانان حاضر در مراسم با غذای تبرکی و اهدا نمک تبرکی امام رضا ع پذیرایی به عمل آمد.

محمود کیانی خبرنگار تیتریک آنلاین

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا