اقتصادی

زمان دقیق عرضه اولیه فیلیمو در بورس + مقدار نقدینگی موردنیاز

همزمان با رونق پر حاشیه بورس در چهار ماهه ابتدای سال 1399 شمسی، موضوع بورسی شدن برخی استارتاپ ‌ها و شرکت های اینترنتی هم مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، ورود پنج شرکت بزرگ اینترنتی به بازار سرمایه خبری که بعد از جلسه وزیر امور اقتصاد و دارایی با مدیران دیجی کالا، کافه بازار، تپسی، فیلیمو و شیپور منتشر شد. به گفته فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی در مرحله نخست قرار بود سهام اولین شرکت بزرگ اینترنتی ایران در هفته اول مرداد ماه امسال عرضه شود. پنجمین شرکت نیز در هفته آخر شهریور به بازار بورس قدم می گذاشت. بر این اساس، تمام این پنج شرکت قرار بود طی کمتر از دو ماه وارد بازار سرمایه شوند.

اما این اتفاق هرگز روی نداد!

هنوز درباره ثبت نماد فیلیمو و لینک تابلو معاملاتی فیلیمو و زمان عرضه اولیه فیلیمو و قیمت عرضه اولیه فیلیمو در بازار دوم فرابورس، اطلاعاتی منتشر نشده است که باید منتظر اطلاعات کدال باشیم.

اما درباره فیلیمو بد نیست بدانید فیلیمو یا آپارات فیلیمو اولین سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ شمسی آغاز به کار کرد. این سامانه یکی از محصولات شرکت فناوران ایده ‌پرداز صبا (صباایده) است. بر اساس رتبه ‌بندی الکسا، فیلیمو چهاردهمین سایت پربازدید ایران است! فیلیمو دارای بیش از ۴۰۰ هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی در میان رقبا است! در ماه ۴۵۰ میلیون دقیقه محتوای ویدیویی توسط کاربران فیلیمو مشاهده می ‌گردد.

نهنگ آبی اولین سریالی است که با سرمایه ‌گذاری فیلیمو ساخته شده ‌است و در ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شمسی منتشر شد. فیلیمو در تابستان سال 1399 شمسی دارای ۲۵.۰۰۰ – ۳۰.۰۰۰ اثر ویدیویی در دسته ‌بندی‌ های فیلم، سریال، فیلم-تئاتر و مستند یود…!

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا